P
Puk
Guest
Ik werd vannacht wakker van een lawaai.. bleek dat de pomp vastgelopen was, dus ik dat ding snel weer goed zetten en weer gaan slapen.
Kwam ik er vanochtend achter waarom de pomp vastgelopen was, schijnbaar heeft mijn vis zijn staart erin vast gezeten!! Dit heb ik in 3 jaar tijd dat ik vissen heb nog nooit meegemaakt...
Er is een stuk staart helemaal tot de wortel toe afgetrokken.
De vraag is wat ik nu het beste kan doen, de staart loopt helemaal rood aan.. moet ik hem behandelen of gewoon flinke waterwissel en afwachten?
En wat te doen met de pomp? Stuk panty erom? Door de panty filtert hij wel minder natuurlijk, maar ik wil niet dat dit een tweede keer gebeurt..
De foto's;
Hoe de staart er nu uit ziet
Het overgebleven stuk staart, is er ondertussen uit hoor
Het aanzuigdingetje van de pomp waar hij dus in vast is komen te zitten
Kwam ik er vanochtend achter waarom de pomp vastgelopen was, schijnbaar heeft mijn vis zijn staart erin vast gezeten!! Dit heb ik in 3 jaar tijd dat ik vissen heb nog nooit meegemaakt...
Er is een stuk staart helemaal tot de wortel toe afgetrokken.
De vraag is wat ik nu het beste kan doen, de staart loopt helemaal rood aan.. moet ik hem behandelen of gewoon flinke waterwissel en afwachten?
En wat te doen met de pomp? Stuk panty erom? Door de panty filtert hij wel minder natuurlijk, maar ik wil niet dat dit een tweede keer gebeurt..
De foto's;
Hoe de staart er nu uit ziet
Het overgebleven stuk staart, is er ondertussen uit hoor
Het aanzuigdingetje van de pomp waar hij dus in vast is komen te zitten