Superfish 70L (standaard verlichting) dimmer??


een manier zoeken om de licht intensiteit makkelijk te laten dalen
De makkelijkste manier is een lichtfilter, die je in theater gebruikt. Lee heeft alle kleuren.

Gebruik ik ook in huis.
Die haalt elk percentage licht omlaag die je wil. Als een zonnebril. In alle kleuren. Kost een 10tje per vel. Wel elf knippen en plakken.
 
De echte zonnebril is een ND filter ws hebben ze die bij Bax of Thomass. 10 euro
 
Dan zou het in theorie wel goed moeten komen.
Zou de aankomende periode goed tijd geven aan algbestrijding, en met name dmv vermindering van de lichtintensiteit. Easy carbo gaan doseren (niet overdoseren), veel alg handmatig weghalen, keertje extra waterwissel enz.
Zeker totdat de alg onder controle is.
Bedankt voor je tijd en alle antwoorden
 
er zijn ook Led dimmers op dezelfde manier weet niet of daar verschil in zit
Ook daar zitten verschillen in en zijn niet allemaal bruikbaar voor jou. Zo heb je fase aansnijding een fase afsnijdingsprincipes bij 230 volt wisselstroom dimmers. Het voert, denk ik, voor deze site te ver om het precies uit de doeken te doen. Ik raad je echt aan om te googelen op ledverlichting voor je bak met daarbij een passende controller.

 
Ook daar zitten verschillen in en zijn niet allemaal bruikbaar voor jou. Zo heb je fase aansnijding een fase afsnijdingsprincipes bij 230 volt wisselstroom dimmers. Het voert, denk ik, voor deze site te ver om het precies uit de doeken te doen. Ik raad je echt aan om te googelen op ledverlichting voor je bak met daarbij een passende controller.
Dankje ik ga me even oriënteren!
 

Terug
Bovenaan