Superfish Home 110 - afdekplaat open kieren


Mike23

Member
Lid geworden
5 mei 2023
Berichten
15
Leeftijd
31
Hallo,

Ik heb al enige tijd een superfish home 110. Daarbij zit een glazen afdekplaat. Echter blijft er aan alle zijden een kier van circa een 1/2 cm wanneer de afdekplaat erop zit. Hierdoor hebben er al een aantal garnalen door mijn huis gelopen en uiteindelijk overleden zijn. Zijn hier meer mensen met dit aquarium die hier wellicht een goede oplossing voor weten?

Alvast bedankt!
 
Je zou een glasplaat of acrylplaat op maat kunnen laten maken die de bak beter afsluit?
 
Ik heb nano s waarbij er ook wel ruimte is voor een garnaal om eruit te kruipen maar dit is zover ik weet nog nooit gebeurt. Zijn de waterwaarden goed want normaliter doen ze dat niet snel volgens mij.
 
Ik heb nano s waarbij er ook wel ruimte is voor een garnaal om eruit te kruipen maar dit is zover ik weet nog nooit gebeurt. Zijn de waterwaarden goed want normaliter doen ze dat niet snel volgens mij.
Bij mij zijn het Japonica. Mijn waterwaarden zijn goed. Dit was wel in de eerste dagen nadat ik ze gekocht had, wellicht dat het dan daar te maken heeft gehad. Ik kijk het voor nu ff aan of het nog een keer gaat gebeuren.
 

Terug
Bovenaan