NicoleE
Well-known member
- Lid geworden
- 27 juli 2013
- Leeftijd
- 56
Ah de naam van deze zocht ik! Hoe groot is je school?Ik heb overigens hier in de 60cm 1 Betta met 6 Panda s en 8 Brigittaea s zwemmen en dat gaat prima.
Ah de naam van deze zocht ik! Hoe groot is je school?Ik heb overigens hier in de 60cm 1 Betta met 6 Panda s en 8 Brigittaea s zwemmen en dat gaat prima.
Je kunt ook zelf eenvoudig levend voer kweken. B.v artemia of watervlooien. Kost op zich weinig extra tijd. Dario Dario is een mooie vis.Ok mijn wensbestand weer op de schop. Ik lees op het forum dat de Dario dario lastige eters zijn en niet eens altijd diepvriesvoer accepteren. De lfs ligt me te ver weg om me afhankelijk te maken van levend voer.
Dario dario schrap ik om deze redenen. Terug naar de tekentafel.
Ik ga de Danio margaritatus eens bekijken maar hobbykwekers zegt daarover:
- Betta man of vrouw, eentje!
- Pangio Kuhli en....
Deze Danio’s zijn ten opzichte van andere grotere vissoorten erg verlegen. Dit kan ervoor zorgen dat de Danio’s niet genoeg eten binnen krijgen. Houd ze daarom niet bij grote of dominante vissoorten.
Hmm de Betta?
Lastig hoor!
Je kunt ook zelf eenvoudig levend voer kweken. B.v artemia of watervlooien. Kost op zich weinig extra tijd. Dario Dario is een mooie vis.
Ah de naam van deze zocht ik! Hoe groot is je school?
Welke school bedoel je want de aantallen staan er al bij toch😉
Je klopt dat is een optie, maar ik heb dat nog niet gevraagd omdat ik begrepen heb dat ze lastig zijn met voeren (levend voer) en omdat ze alles voor in de winkel zelf in quarantaine houden. Het is denk ik wel een optie bij deze winkel.De meeste winkels zijn wel genegen om een vis voor je te bestellen![]()
Ik heb geen auto en dat maakt het best lastig. Ik wil eigenlijk geen mensen met auto charteren voor een visje terwijl ik een andere soort misschien ook erg leuk vind. Mensen zijn best bereid voor me te rijden maar als ik dat voor elke 'scheet' vraag ben ik bang dat het ooit op houdt. Bewaar dat liever voor noodgevallen - maar dat is puur mijn gevoel hierover. Ik vraag ook niet makkelijk (komt erbij heheh). Helaas zijn de zaken in de buurt met OV slecht bereikbaar. Optie is ook nog online kopen maar ben ik met levende have geen fan van.even rondbellen naar andere zaken in de buurt en kijken of ze die voor je kunnen bestellen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.