Als je verlichtingsvragen hebt dan zou ik adviseren om een topic te openen in de sectie verlichting.
Dat dacht ik al, is ook prachtig nu.Ja de bak is vorige week opgezet en gescaped dus ga niet van bak veranderen
Ik heb alleen het interne filter(huis) verwijderd, nooit de ombouw verwijderd. Destijds was @Sanneke80 hier wel geloof ik mee bezig omdat de klep met LED vervangen moesten worden. Dit lid is echter al dik 7 mnd niet meer op het forum geweest.
Ze heeft destijds wat foto’s geplaatst van toen ze met de kap bezig was. Mogelijk dat ik die foto’s kan vinden, dan plaats ik hier een linkje.
Is het geen optie een ander bakje aan te schaffen? Aquatic Nature heeft leuke betaalbare bakjes die kaal geleverd worden. Ik ken de reden natuurlijk niet waarom je vast wil houden aan de Home 40.
Die van Sanne dacht ik ook.Naar links
Zover ik mij herinner zitten de zijpanelen zo vast gemaakt dat je ze moet kunnen losklikken of wrikken van de bodem.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.