Superfish home de kooi eraf halen


Fishman

Well-known member
Lid geworden
15 februari 2020
Berichten
221
Leeftijd
22
Hallo ik heb een superfish home 40 maar ik heb een twinstar lamp gekocht en wil graag de omhuizing eraf halen heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe het kan
 
Ik heb hem ook ooit gehad en volgens mij kun je beginnen om de "klep"eraf te halen en de zijkanten kunnen dan dacht ik ook vrij makkelijk. Hoe het precies zat durf ik niet meer te zeggen maar zover ik weet moet het vrij makkelijk kunnen met een soort kliksysteem.
 
Oke bedankt zal nicole is een prive bericht sturen alvast bedanky
 
wat voor lamp raad u aan twinstar,skylight,ADA,ONF
 
Als je verlichtingsvragen hebt dan zou ik adviseren om een topic te openen in de sectie verlichting.
 
Ik heb alleen het interne filter(huis) verwijderd, nooit de ombouw verwijderd. Destijds was @Sanneke80 hier wel geloof ik mee bezig omdat de klep met LED vervangen moesten worden. Dit lid is echter al dik 7 mnd niet meer op het forum geweest.
Ze heeft destijds wat foto’s geplaatst van toen ze met de kap bezig was. Mogelijk dat ik die foto’s kan vinden, dan plaats ik hier een linkje.

Is het geen optie een ander bakje aan te schaffen? Aquatic Nature heeft leuke betaalbare bakjes die kaal geleverd worden. Ik ken de reden natuurlijk niet waarom je vast wil houden aan de Home 40.
 
Ja de bak is vorige week opgezet en gescaped dus ga niet van bak veranderen
 
Bedankt maar ik ga is proberen en anders zaag ik het wel door
 
Ik heb alleen het interne filter(huis) verwijderd, nooit de ombouw verwijderd. Destijds was @Sanneke80 hier wel geloof ik mee bezig omdat de klep met LED vervangen moesten worden. Dit lid is echter al dik 7 mnd niet meer op het forum geweest.
Ze heeft destijds wat foto’s geplaatst van toen ze met de kap bezig was. Mogelijk dat ik die foto’s kan vinden, dan plaats ik hier een linkje.

Is het geen optie een ander bakje aan te schaffen? Aquatic Nature heeft leuke betaalbare bakjes die kaal geleverd worden. Ik ken de reden natuurlijk niet waarom je vast wil houden aan de Home 40.

Aha dat was Sanneke dus.
 
Ja oke dan ga ik dat doen en dan zaag ik de andere kant er wel af
 
Zover ik mij herinner zitten de zijpanelen zo vast gemaakt dat je ze moet kunnen losklikken of wrikken van de bodem.
 
Ja ik ga het bodempaneel wel laten zitten want het aquarium is al Gescaped
 

Terug
Bovenaan