Wat is er nieuw

Superfish LED controller

Lordilotr

Member
Lid geworden
11 juni 2025
Leeftijd
31
Ik heb in Juni de Superfish LED Controller gekocht zodat ik een timer kon hebben voor mijn licht.

Nu viel mij de eerste keer al op dat de DIM functie bleef hangen. Na een paar dagen kon ik de DIM functie zelfs niet meer gebruiken. DIM bleef op 30 hangen en kon dat niet aanpassen.
Nu heb ik bij mijn lokale aquariumwinkel een nieuwe gekregen. Maar na 8 weken gebeurt nu hetzelfde. De DIM functie blijft op 100 hangen.

Mis ik iets? Kan je dit nog aanpassen? Het maakt niet uit hoeveel ik op DIM klik. Hij blijft op 100 staan.

1756228520262.png

Ik heb deze!

Mijn LFS wist zich ook niet precies wat er aan de hand was. Vandaar dat ik een nieuwe kreeg. Maar daar gebeurt nu hetzelfde mee.

Ja deze heb ik al een paar keer goed doorgenomen. Maar ik wordt er niet wijzer van. In de handleiding en op youtube staat dat je gewoon het DIM knopje meerdere keren moet inklikken om het licht te dimmen. Maar die van mij blijft op 100 staan.
Bijna alsof hij op slot zit. Ik heb inmiddels al het knopje MINUTE 3 seconden ingedrukt om de controller te resetten. Maar helaas. Dat heeft ook niet gewerkt (Ook 6 minuten uit de stekker zodat het reset heeft niet gewerkt)

Ik ben ten einde raad want 100% is echt veeeeeel te fel!

Ik hoop voor je dat een ander lid die hem heeft je kan helpen. Anders toch weer terug en vragen of de lfs wil laten zien hoe het moet.

Super bedankt voor de tips! Ik ga onderzoek doen! Hebben jullie toevallig ook Go-to lampen die jullie gebruiken? Als inspiratie voor mij voor toekomstige aankopen haha!

Het ligt er aan wat je wilt doen.
Voor wat simpele plantjes kom je met een action led strip al een heel eind maar wil je moeilijkere planten zul je toch aan de duurdere lampen moeten.
Het ligt er ook aan of je zelf handig bent of dat het plug and play moet zijn.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan