Superfish Smart Air 2


Christina__

Member
Lid geworden
20 juli 2020
Berichten
5
Leeftijd
36
Ik heb een Smart Air 2 luchtpomp gekocht en helaas zitten de luchtslangen en diffuser er niet bij. Voor een beginner ontzettend onhandig dit.

Wat voor type luchtslang (aantal mm’s) en diffuser raden jullie mij aan?
 

Bijlagen

  • B01959BF-8D8A-4D7E-A619-46C4FF39096F.jpeg
    B01959BF-8D8A-4D7E-A619-46C4FF39096F.jpeg
    147.7 KB · Weergaven: 49
Volgens mij is die diameter 4-6mm. Zijn vaak de standaard diktes. In de regel koop je zo n pompje ook kaal zeg maar en moet jezelf voor luchtslang en bruissteentje zorgen als je dat nodig hebt.
 
Volgens mij is die diameter 4-6mm. Zijn vaak de standaard diktes. In de regel koop je zo n pompje ook kaal zeg maar en moet jezelf voor luchtslang en bruissteentje zorgen als je dat nodig hebt.
Nou nee, Eheim maar ook JBL leveren wel met slang en luchtuitlaat. SuperFish is een budget merk en zal dus ook trachten te bezuinigen waar mogelijk.
 
Nou nee, Eheim maar ook JBL leveren wel met slang en luchtuitlaat. SuperFish is een budget merk en zal dus ook trachten te bezuinigen waar mogelijk.
OK, ik herinner me ooit dat ik een kale Eheim heb gekocht maar ja ik kan me ook vergissen.
 
Volgens mij is die diameter 4-6mm. Zijn vaak de standaard diktes. In de regel koop je zo n pompje ook kaal zeg maar en moet jezelf voor luchtslang en bruissteentje zorgen als je dat nodig hebt.

Dankjewel voor je reactie! :)
 
OK, ik herinner me ooit dat ik een kale Eheim heb gekocht maar ja ik kan me ook vergissen.
:):);)
 

Terug
Bovenaan