Superfish Start 100 van Destiny035


Dan hier ook maar een update, het mag ook wel weer eens.

In de tijd dat bovenstaande allemaal gebeurde had ik Blaze (mijn betta) nog niet, het 30L bakje stond leeg, was al klaargestoomd alleen had ik de juiste betta nog niet gevonden :)
De 11 valse neons heb ik vanuit de grote bak in een quarantainebakje gedaan en een paar dagen later in het 30L bakje.
Helaas was het overzetten blijkbaar teveel stress want de een na de ander stierf :(
Dus dat was niet handig.

Vanwege de corona situatie ben ik in een half jaar tijd niet bij de dierenwinkel geweest (wat heb ik dat gemist in die tijd) en uiteindelijk kwam ik er achter dat ze al die tijd gewoon open waren geweest >< Dus ik er direct heen en 10 neon tetra's (dit keer echte!) gekocht. Een week of twee later nog een keer 5, ik vond 10 een te klein groepje ;)

Nu zwemt alles hier vrolijk rond en is dol enthousiast. als ik aan de ene kant sta zwemt er een kluwen visjes aan die kant (ETEN?) zo ook aan de andere kant. kleine schooiers :) I love them!

De planten die ik er in heb vind ik erg goed, ze groeien fantastisch. Ze moeten alleen goed bijgehouden worden anders wordt het erg rommelig :)

Ik zou het liefste die twee stronken in het midden hebben en dan erom heen vrij, maar ze willen toch ook plantjes, maar even kijken wat ik kan bedenken want ik vind die kop ook zo leuk :)

1628683256923.png


En kijk dit nou dan... :D nip nip nip :D
 
Wat een mooi aquarium @Destiny035 ! Prachtig, die tetra's! Heel mooi. En super leuk, die live stream!
Die kop was me in eerste instantie niet eens opgevallen hehe. Ik vind 'm ook erg geinig, en erg leuk hoe je de planten er omheen laat gaan!
 
Mooi!
Ook erg grappig die brutale slimme garnaal die heel snel de boel naar binnen probeert te werken. Een makkelijk maal ;)
 

Terug
Bovenaan