Superschaap's 80cm


S

Superschaap

Guest
Hierbij ook mijn aquarium, een 80cm gezelschapsbak.
Het huidige visbestand is:
1 Betta Splendens man
6 Zebra Danios
1 Overgebleven otocinclus affinis, binnenkort ga ik hopelijk nieuwe bijhalen
2 LDA16 Ancistrus algeneters
Een heel aantal malawa garnalen, vuurtjes, en een andere onbekende soort.
15 Neon Tetras
en dan nog 6 corydoras paleatus, waarvan ik nog 3 jonkies heb.
Totaaltje:
721694_0_82_img_1021.jpg


En nog een aantal close-ups e.d:
849471_0_82_img_1003.jpg

839917_0_82_img_0461.jpg

729874_0_82_zebradanio.jpg


En mijn persoonlijke favoriete foto tot nu toe:
439531_0_82_img_0363.jpg


Binnenkort volgt er meer, en een beter totaalplaatje.
 
Mooi groen bakje! ;)
 
Behalve je Betta kan alles op prima 22 graden. Verwarming is dan ook niet nodig.Ook niet perse voor je planten.

Ik moet zeggen je hebt een erg mooie bak. En zelf zie je er stoer uit. :p

both_shadow.jpg


Misschien is dit een leuke avatar voor je op het forum: http://th09.deviantart.net/fs16/200H/f/ ... likoJJ.jpg
 
Dankje Carithius

Ik heb er wel een verwarming in hangen inderdaad, en ik weet dat het voor de meeste vissen niet nodig is, maar ik had het via een website berekend, en 24/25 graden was het beste voor me bak, dus daar staat de verwarming op :)
Wat de avatar betreft zou het kunnen, volgens mij heb ik nog een soortgelijke eigen tekening staan ;)
 
Dankjewel Ludger!
 
Superschaap zei:
Dankje Carithius

Ik heb er wel een verwarming in hangen inderdaad, en ik weet dat het voor de meeste vissen niet nodig is, maar ik had het via een website berekend, en 24/25 graden was het beste voor me bak, dus daar staat de verwarming op :)
Wat de avatar betreft zou het kunnen, volgens mij heb ik nog een soortgelijke eigen tekening staan ;)
Volgens veel verouderde informatie zou dat idd het beste zijn. Maar dat is het dus niet veel vissen wensen koeler.

Sinds enkele jaren is men er pas achter dat men veel vissen te warm houdt.
 
Het klinkt inderdaad wel aanneembaar dat het te warm is. Van wat ik zie zijn de vissen zeer tevreden, en heb ik ook al aardig vaak eitjes gehad van de corydoras, en geen enkele vis heeft zichtbaar last van de temperatuur, als dit wel het geval wordt komen er zeker aanpassingen.
 
Hoe gedragen de zebradanio's zich Zijn ze druk?

~ Ivo
 
De zebra danios zijn wel een van de actievere vissen in de bak, maar echt druk zijn ze alleen als ze eten krijgen ;)

Dankjewel jessicapilon!
 
Echt een mooie bak!
Wat zijn jouw neons mooi op kleur zeg.. prachtig!
 
Dankjewel MsFelix!
 

Terug
Bovenaan