W
Weuseltje
Guest
Ik heb een groot tafel aquarium zelf gemaakt.49cm hoog 60cm breed en lengte 110cm. Ik heb er een kist onder gemaakt en een droogkamer aan de zijkant in het aquarium hierdoor kun je de snoeren van de binnenpomp en 2 ledverlichting lampbakken die op een glasplaat liggen die vlak boven het water zit. Ik heb zelf een gat in de vloer geboord zodat ik het stroom onder de bak weghaal. Zo zie je niets geen snoeren.
Aan de zijkanten van elke hoek zitten stukken glas zodat er bovenop een grote glasplaat of eventueel ander blad past.
Ik heb hem al best een tijdje maar raak er op uitgekeken! Misschien als iemand via dit forum er wel belang bij heeft? Je kunt mij altijd mailen voor verdere vragen . weusel@gmail.com. ik weet niet of ik hier een foto kan toevoegen maar ga zeker proberen . Vriendelijke groeten Patrick.
Aan de zijkanten van elke hoek zitten stukken glas zodat er bovenop een grote glasplaat of eventueel ander blad past.
Ik heb hem al best een tijdje maar raak er op uitgekeken! Misschien als iemand via dit forum er wel belang bij heeft? Je kunt mij altijd mailen voor verdere vragen . weusel@gmail.com. ik weet niet of ik hier een foto kan toevoegen maar ga zeker proberen . Vriendelijke groeten Patrick.