Taiwanese garnalenbakjes van Seabait


Wat een prachtige foto's John!! Echt zeer mooi allemaal! En die garnaaltjes dan:smitten:
 
Bedankt voor de reacties.
Gaat allemaal z'n gangetje met het bakje en bewoners.
Enige vervelende is dat er allemaal losse stukjes van het levermos komt door de stroming van het filter.
 
Dat heb ik hier ook John en met verversen zuig ik die wel af. Daarna geef ik de daders op hun donder natuurlijk:juggle:
 
Ja zal het straks ook eens weghalen.
Komt hier puur door de stroming maar ontdekte net dus dat je die kan regelen van de Aquael! :juggle:
 
Ja zal het straks ook eens weghalen.
Komt hier puur door de stroming maar ontdekte net dus dat je die kan regelen van de Aquael! :juggle:

Ja dat kun je ook regelen John. Ik dacht dat de garries dat hadden gedaan. Ik had een potje Glosso in de TB bak gezet. Netjes de wortels schoongemaakt en met een pincet erin gezet. Nou binnen 1 dag dreef alles aan het oppervlak en ze hadden niks in de bodem gelaten:mad::mad:
 
Dankje Loaches!
Zo blijf je lekker bezig met de bakjes John,anders ga je ook maar kattenkwaad uithalen toch?
 
Ja ik ga morgen een voertablet net boven het oppervlak hangen. Kijken wie er het laatst lacht dan:D:D:petjeaf:
 
Paar foto's

20170318_185741.jpg


20170318_185846.jpg

Mosje is lekker vol aan het worden.

20170318_190251.jpg


20170311_181253.jpg


20170314_173631.jpg
 
Ben er zelf ook tevreden over en super makkelijk om ze van de telefoon hier te plaatsen ook.

Vrouwtje heeft nog steeds eitjes gelukkig.

20170318_201158.jpg


Je ziet er een aantal vanonder haar schild hangen.

20170318_201527.jpg
 
Vandaag de tweede ontdekt met etjes.

20170320_185719.jpg


Staat net de verkeerde garnaal scherp op de foto maar is nog wel te zien bij de andere ;)
 
Mooiste garnalen bak op t forum! 2e op de overal ranking ;)
 
Lol, in dat topic worden te weinig foto's gepost, ben al bijna vergeten hoe die er ook weer uit zag. :sorry:
 
Lekker bezig! Planten ontwikkelen zich ook goed.
 

Terug
Bovenaan