Taiwanese garnalenbakjes van Seabait


Zitten nu ruim 40 uitgeselecteerde garnalen in de 15 liter.
Zie er nog een paar in deze bak die nog overgezet moeten worden maar komt nog wel.
Het kweken gaat nog volop door.

20170712_205514.jpg


20170711_183427.jpg


20170710_174024.jpg


20170710_174055.jpg


20170710_173944.jpg


20170706_205658.jpg


20170710_185505.jpg
 
Mooie shrimp! Erg mooie dieprode kleur en ook die zwarte.. prachtig.
 
Hele gave garnalen inderdaad! Prachtige dekking met dat zwart en rood :smitten:
 
Toch weer mooie garnaaltjes John;)
 
Bedankt Mike en Slak,jij ook John als je het meent! :D
Heb gisteren voor de gein eens een advertentie op de lokale Marktplaats gezet,kijken of er interesse is voor de uitgeselecteerde garnalen.
 
Heb gisteren voor de gein eens een advertentie op de lokale Marktplaats gezet,kijken of er interesse is voor de uitgeselecteerde garnalen.


Hier was er best nog wel vraag naar maar het ligt ook aan de prijs. Volgens mij vroegen we iets van 1,50 en hebben we de laatsten goedkoper weggedaan om ruimte te maken.
 
Dat is een koopje vergeleken met die van mij want ik heb ze nu voor 3 euro staan,zakken kan altijd nog.
 
Nou sorry maar dan zie ik af van de koop:D:D:sorry:. Hier zou ik ze daarvoor niet kwijt zijn geraakt denk ik want bij 1,50 zeurden die zuinige Grunnegers al:(
 
Bedankt Mike en Slak,jij ook John als je het meent! :D
Heb gisteren voor de gein eens een advertentie op de lokale Marktplaats gezet,kijken of er interesse is voor de uitgeselecteerde garnalen.

Ik zal eens op het prikbord kijken:p

Nou ik heb 'Geenidee'

Maar ze staan er mooi op!
 
De eerste 15 gaan morgen de deur uit!
Zitten al een aantal garnalen van de eerste nakweek ook met eitjes.
Op de eerste foto staan 2 zwangere dames,de bovenste barst bijna uitelkaar.

20170714_210323.jpg


20170714_201403.jpg


20170714_205923.jpg


20170714_201238.jpg


20170714_200639.jpg


20170714_200333.jpg
 
Ik heb geen verstand van garnalen maar ik vind ze prachtig, zo dieprood en zwart.
 
Ik vind ze zelf ook mooi maar er zijn nog veel mooiere hoor! ;)
 
Prachtige diertjes, als je wat dichterbij woonde kwam ik er een setje halen voor mijn vrouw ;)
 
Kekke beesies, John!!!!
 
Erg mooi en ook de bak ziet er perfect uit! Grappig hoe bij de zwarte het wit blauwig is. Toch trekken de dieprode steeds mijn aandacht, prachtig.
 
Bedankt voor de reacties.

Ja die rode vind ik zelf ook heel mooi A Slak en zitten er ook steeds weer tussen de nieuwe nestjes.
Mooiste zou zijn om de garnalen allemaal te selecteren op kleur en ze apart te zetten want zitten er met heel mooi blauw tussen maar ook die minder zijn alleen moeten er dan nog wel aardig wat bakjes bijkomen.
Zit er aan te denken om iets van een stelling te nemen en dan flink met ze aan de slag te gaan alleen brengt dat ook weer een hoop gedoe met zich mee en heb ik ook niet altijd zoveel zin en tijd voor eigenlijk,lastig lastig ;)

Planten links in de bak doen het momenteel wat minder maar kan niet alles hebben natuurlijk.
Verder gaat de kweek echt enorm dus ze hebben het wel naar hun zin waarschijnlijk.
 
Zien er top uit John en bijna net zo mooi als de eigenaar:D:D;)
 
Bedankt John,eindelijk iemand die echt oog voor mooie dingen heeft! ;)
 
Nou dat heb je het vorig jaar kunnen zien want zover ik me herinner hebben jullie elkaar wel gezien of ontmoet;).

John was die jonge man waar drommen vrouwelijk schoon achteraan liepen:D:D:p
 
Nou dat heb je het vorig jaar kunnen zien want zover ik me herinner hebben jullie elkaar wel gezien of ontmoet;).

John was die jonge man waar drommen vrouwelijk schoon achteraan liepen:D:D:p
Ohh in dat geval, zeer mooie garnalen, nogmaals, echt.

Ja een stelling is een droom, vannacht gedroomd dat ik een complete visruimte had met allerlei soorten.
 
Dromen zijn bedrog maar we moeten wel iets om over te kunnen dromen hebben;)
 
Nou dat heb je het vorig jaar kunnen zien want zover ik me herinner hebben jullie elkaar wel gezien of ontmoet;).

John was die jonge man waar drommen vrouwelijk schoon achteraan liepen:D:D:p

Kan mij even niet heugen. Heb jou, Ton en Sanne en marge gezien.
 
Volgens mij hebben wij elkaar wel ff gezien,heb jij een bril Marcel?
 
Dan weet ik het ook niet meer,zoveel figuren gezien daar! ;)
 
Zal zo nog eens foto's bekijken.

Sta ook niet in het smoelenboek. Maar ben een verlegen type. O dat gelooft niemand zeker?
 
Zo die zijn enorm mooi zeg (ik heb het nu weer over de garnalen), wat gaaf dat het zo goed gaat! Kan me voorstellen dat over meerdere bakjes denkt ivm selecteren :D....zeker als je de super mooie en gewoon mooie en heeeeeeele mooie door elkaar heen ziet. Dat begint hier ook al...bij de ene is een streepje super strak en bij de ander juist niet.
 
Ziet er mooi uit. Heb nu zelf ook 2 jonge king kongs uit een kweek.
Voeg je trouwens nog plantenvoeding oid toe?
 
Ja ik zag ze bij je Johan,mooitjes zijn het.
Nee ik voeg niks toe van plantenvoeding,ik ben daar geen voorstander van en zeker niet in garnalenbakjes.
De planten doen het er maar mee zo en anders trek ik ze uit de bak als het niet wil.
Is nu wel zo dat in deze bak de Limnophila heterophylla aan het aftakelen is terwijl het in het andere bakje super doet en de Hydrocotyle tripartita slecht aan het worden is.
Linkerkant van de bak ziet er nu wat troosteloos uit terwijl rechts juist alles in de verdrukking komt maar heeft te maken met het Javamos dat natuurlijk vaak net onkruid is.
 
Gaat weer lekker met foto's plaatsen :mad:
 

Terug
Bovenaan