Taiwanese garnalenbakjes van Seabait


Hoezo inkrimpen, je moet uitbreiden...:p
Ik vind dat je alles moet wegdoen voor een heel zacht prijsje en na een maand gewoon moet herbeginnen .
Voor een symbolische euro zal Lex wel alles overnemen hoor .
 
:D:D
 
Ik vind dat je alles moet wegdoen voor een heel zacht prijsje en na een maand gewoon moet herbeginnen .
Voor een symbolische euro zal Lex wel alles overnemen hoor .


Bij mij krijg je nog een kop koffie erbij en een broodje of Limburgs gebak :D
 
Tjonge jonge John, wat gaat dat lekker bij jou zeg!
Waanzinnig!
Het bakje op de bovenste foto...:smitten:
 
Ik bied je 3 liter van je favoriete cola en de lekkerste opgebakken frietjes ooit:engel::D
 
Sorry mensen maar ik wil gewoon keiharde valuta,eten en drinken heb ik hier zat dus dat gaat hem niet worden ;)

Snel nog maar een paar foto's anders krijg ik weer commentaar :juggle:

20180215_184727.jpg
20180215_171851.jpg
20180215_184703.jpg
 
Hey John, worden bij jou ook de rode taiwan-bee over het algemeen groter dan de zwarte taiwan-bee garnalen?
 
Nee dat idee heb ik niet Sanneke,de jouwe wel?
Lijkt zo wel een beetje als je de foto's ziet maar komt doordat er steeds aardig wat zwarte bees uit het bakje gaan wat dan het gemiddelde formaat wat kleiner maakt vergeleken met de rode.
 
Nee dat idee heb ik niet Sanneke,de jouwe wel?
Lijkt zo wel een beetje als je de foto's ziet maar komt doordat er steeds aardig wat zwarte bees uit het bakje gaan wat dan het gemiddelde formaat wat kleiner maakt vergeleken met de rode.

Laat ik het zo zeggen, ik heb een paar rode dames die een stukkie groter zijn dan de grootste zwarte dames :D

Maar bij de Pinto's zie ik het ook niet hoor, dus misschien is het puur toeval.
 
Ja wie weet,hier zijn wel die zwart blauwe panda mama's flinke tantes trouwens! ;)
 
Laat ik het zo zeggen, ik heb een paar rode dames die een stukkie groter zijn dan de grootste zwarte dames :D

Maar bij de Pinto's zie ik het ook niet hoor, dus misschien is het puur toeval.
Zwart kleed af he :D
 
Mooi! Is er bewust gekozen voor dit groepje? Heb je een plan met de groep?
 
Zeer mooi garnaaltjes! Heel veel plezier ermee.
 
Is meer voor de lol en nieuwsgierigheid om te kijken wat hier voor nakweek van komt Mike.
Dankje Thea.
 
Mooie garnalen John en veel succes ermee .
 
Merci Stefan,ben benieuwd wat ze gaan doen!
 
Mooie combi John, ben ook benieuwd of er uit deze combi ook garnalen voortkomen :engel::sorry:
 
Oh mooie groep. Ik ben ook benieuwd wat daar gaat uitkomen.
 
Ben ook benieuwd! Ik heb me wel eens afgevraagd waarom ze niet ook blauw-rood gestreepte hebben :D ....dat zal er wel niet uitkomen. Misschien een blue-bolt met rode tijgerstreepjes op zijn rug??
 
Zag ik nou een lelijke garnaal.....................wacht........................nee, toch niet.
 
Laatst bewerkt:
Ondanks dat er zoveel mooie soorten zijn, vind ik persoonlijk de blue bolt, show white en panda, pinto en andere blauwe soorten garnalen toch een van de mooiste.

En de Green Hulk maar die zijn moeilijk te vinden helaas. Want die zijn wel echt prachtig !
Ik vind deze soort ook heel interesant in het kweken. Met alle kleuren combies
 
Ik denk dat uit @Seabait zijn combi best wel eens wat spannends eruit kan komen en zeker als je deze lijst erbij pakt
2.jpg


Hopelijk hoeven we niet al te lang te wachten haha maar gezien de hoge BG garnalen daar zal dat wel loslopen :D
 

Terug
Bovenaan