TC 420


stefanC

Well-known member
Lid geworden
28 maart 2017
Berichten
2,627
Leeftijd
54
Locatie
Hulste
Beste aquavrienden ,

Ik heb een TC 420 echter de pc waar het programma die nu draait stond op een pc die defect is .
Mijn vraag is kan ik het programma die op de TC 420 staat dowmloaden in het programma op de nieuwe pc zodat ik deze kan aanpassen of is het hopeloos en moet ik het programma opnieuw schrijven .
 
Volgens mij is dit al eens behandeld en was niet goed werkend te krijgen, dus beter gelijk even een nieuwe pled downloaden en een programmatje schrijven.
 
De software is gewoon te downloaden en is geen probleem enkel het programma dat op de tc 420 staat is een aangepaste versie . Ik dacht gewoon als je die op de tc 420 kunt plaatsen kun je deze er misschien ook terug afhalen . Er zijn een paar kleine aanpassingen die ik wil maken , maar als ik deze zelf opnieuw moet maken zal het verschil wel groot zijn met wat ik nu heb
 
Dat klopt John, maar zelf heb ik ook meegemaakt dat dit niet goed werd overgezet.
 
De software is gewoon te downloaden en is geen probleem enkel het programma dat op de tc 420 staat is een aangepaste versie . Ik dacht gewoon als je die op de tc 420 kunt plaatsen kun je deze er misschien ook terug afhalen . Er zijn een paar kleine aanpassingen die ik wil maken , maar als ik deze zelf opnieuw moet maken zal het verschil wel groot zijn met wat ik nu heb
Misschien kan je nog een screenprint maken van het programma op de oude pc of is deze helemaal overleden?
Terug halen vanaf de TC 420is niet mogelijk.
 
Ok ik heb daar helemaal geen verstand van dus en ben blij met mn Aquatlantis controller die ik lekker met de hand bedien als ik iets wil wijzigen.
 
De software is gewoon te downloaden en is geen probleem enkel het programma dat op de tc 420 staat is een aangepaste versie . Ik dacht gewoon als je die op de tc 420 kunt plaatsen kun je deze er misschien ook terug afhalen . Er zijn een paar kleine aanpassingen die ik wil maken , maar als ik deze zelf opnieuw moet maken zal het verschil wel groot zijn met wat ik nu heb
Je moet eens kijken of je harde schijf nog werkt. Is dit het geval dat kan je die mogelijk koppelen aan je nieuwe computer. Daarin, in elk geval in een PC, zitten meerdere aansluitingen voor schijven. Op een laptop is dit wat beperkter maar er zijn er meestal wel twee. Dan is het een kwestie van het programma kopiëren van je oude schijf naar de nieuwe. Je kan gaan zoeken naar gratis "image software". Daarmee kan je bestanden eenvoudig van je oude schijf halen en naar je nieuwe schijf brengen.
 
Beste aquavrienden ,

Ik heb een TC 420 echter de pc waar het programma die nu draait stond op een pc die defect is .
Mijn vraag is kan ik het programma die op de TC 420 staat dowmloaden in het programma op de nieuwe pc zodat ik deze kan aanpassen of is het hopeloos en moet ik het programma opnieuw schrijven .
Hardeschijf uit je pc halen en in een andere pc zetten om zo je bestanden te benaderen.
Of via een USB adapter zodat die hardeschijf werkt als externe hardeschijf
 

Terug
Bovenaan