TC421 aansluiten.


Ancistruz

Well-known member
Lid geworden
16 januari 2019
Berichten
4,186
Hallo allemaal.

Ik heb een tc421 vandaag binnen gekregen alleen ik kom er niet uit. Ik heb het aangesloten en usb kabel gekoppeld en pled.exe gedownload en geinstalleerd. Maar als ik bv op play druk dan zegt ie device not found.

En ik kom er maar niet helemaal uit met een programmeren.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Thanks.
 
Als je op play drukt moet hij voorzien zijn van 12 volt, en er moet een programma op staan natuurlijk.

En ik kom er maar niet helemaal uit met een programmeren.
Wat precies lukt niet? ik heb de TC420 maar programmeren zal hetzelfde zijn.
 
Het is mij nu eindelijk gelukt om te connecten. En heb nu een programma ingevuld vanaf 6 uur sochtends tot half 12 savonds en begint met 4% tot 95% top en dan weer terug vanaf 5 uur.

Maar heeft iemand een mooie schema die ik.kan gebruiken voor het nabootsen van een normale dag. Dus met zon opkomst en zons ondergang en een beetje nabootsen?

Ik heb een aqualantis fusion led lamp 1 balk maar.

Ik neem aan dat het dan 1 channel is.
 
Oké het is dus al gelukt, schema heb ik niet voor je.

Je hebt maar één kanaal met die Led balk ja, dus de kleuren kun je dan niet apart regelen.
 
Laatst bewerkt:
Oké het is dus al gelukt, schema heb ik niet voor je.

Je hebt maar één kanaal met die Led balk ja, dus de kleuren kun je dan niet apart regelen.
Dat is jammer. Maar ja ik kan niet alles hebben.

Maar ik zie nu dat ie indd steeds meer donkerder wordt dus het werkt indd goed!
 
Hallo allemaal.

Ik heb een tc421 vandaag binnen gekregen alleen ik kom er niet uit. Ik heb het aangesloten en usb kabel gekoppeld en pled.exe gedownload en geinstalleerd. Maar als ik bv op play druk dan zegt ie device not found.

En ik kom er maar niet helemaal uit met een programmeren.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Thanks.
Ik heb dat zelfde probleem nu zag ik dat je het had opgelost hoe heb jij dat nu opgelost
 
Goedenmiddag mensen,
Ik ben al een week aan het proberen om de TC421 in werking te krijgen. Helaas lukt het niet.
De app is gedownload. De voeding is op het kastje gezet. Het menu schermpje op de app is doorlopen.
Dus de WPSA2 is ingevoerd enz.
Maar dan vraagt de TC421 om Set:softAP...
Wat moet je daar dan invullen en hoe?

Hopelijk kan ik na deze stap goed te hebben ingevuld dan verder.

Alvast bedankt
 
Goedenmiddag mensen,
Ik ben al een week aan het proberen om de TC421 in werking te krijgen. Helaas lukt het niet.
De app is gedownload. De voeding is op het kastje gezet. Het menu schermpje op de app is doorlopen.
Dus de WPSA2 is ingevoerd enz.
Maar dan vraagt de TC421 om Set:softAP...
Wat moet je daar dan invullen en hoe?

Hopelijk kan ik na deze stap goed te hebben ingevuld dan verder.

Alvast bedankt
How to use WiFi Time Controller TC421 - YouTube
 

Terug
Bovenaan