Temperate Zeeaquarium Australië


Momenteel draait de bak redelijk, regelmatig eieren van de egelvissen, en al 2 keer van de pincetvissen.
P1010931.jpeg
 
Tof hoor! Is het heel veel werk qua onderhoud?
En komt die upgrade naar 250 er nog? 😁
 
Tof hoor! Is het heel veel werk qua onderhoud?
En komt die upgrade naar 250 er nog? 😁
Hoi Roberto er zijn al verschillende scenario's voorbij gekomen zelfs een bak buiten in de tuin van 2500 tot 3000 liter, maar de afgelopen winter (-14)heeft momenteel roet in het eten gegooid, dit soort vissen moet je niet onder de 10 gr.celsius houden.

Momenteel zit ik ff op een dood spoor wat het gaat worden, iets van half buiten en de andere helft binnen, we zijn nog druk aan het nadenken.
 
Hoi Roberto er zijn al verschillende scenario's voorbij gekomen zelfs een bak buiten in de tuin van 2500 tot 3000 liter, maar de afgelopen winter (-14)heeft momenteel roet in het eten gegooid, dit soort vissen moet je niet onder de 10 gr.celsius houden.

Momenteel zit ik ff op een dood spoor wat het gaat worden, iets van half buiten en de andere helft binnen, we zijn nog druk aan het nadenken.

Wow, als in door een muur heen..? Kan me er iets bij voorstellen maar alleen in mijn meest wilde fantasieën haha 😁
Ik ben benieuwd!
 

Terug
Bovenaan