A
Altispinosa
Guest
Ik heb er ene liggen van GroTech met dimmer maar das gewoon om zachter te zetten en niet om te zuigen he dus enkel blazen.Daarbij heb je er met 'dimmer', tenminste die ik op het oog heb.
Ik heb er ene liggen van GroTech met dimmer maar das gewoon om zachter te zetten en niet om te zuigen he dus enkel blazen.Daarbij heb je er met 'dimmer', tenminste die ik op het oog heb.
Maar zo'n GroTech Cool Breez heeft toch maar 1 functie en das blazen.
Das de eerste keer dat ik zoiets verneem en dat ga ik dan dadelijk eens uit testen.De ene kant blaast, de andere kant zuigt als het goed is...
Hij moet de lucht toch ergens vandaan trekken? Achterkant?Net getest met mijn GroTech Cool Breeze met 4 ventilators en het is enkel blazen niets meer.
Nee aan de achterkant voel ik absoluut niets van lucht.Hij moet de lucht toch ergens vandaan trekken? Achterkant?
Wat maakt het verschil, in beide gevallen is er luchtverplaatsing boven het wateroppervlak. Ik ben vooral benieuwd wat het verschil is voor de vissen. In beide gevallen heeft de lucht die verplaatst wordt boven het water dezelfde temperatuur. “Tochten” (????) doet het sowieso.
Niet zo vreemd gedacht toch?
De 4 ventilatoren unit kan worden bevestigd op de rand van uw aquarium tot 15mm glasdikte en is 90 ° te verstellen.Volgens mij trekt die de lucht van bovenaan:
https://www.seaflower.nl/cool-breez..._wlww9En4N9MdvyGQX_ciY0AnOtFhE7hoC5nYQAvD_BwE
1 emmer koud water op hoeveel liter water Albert ?Vanavond er een emmer koud water in gedaan. Maar ja, wat is koud , leidingwater is ook ongeveer 23°. De vissen hebben even een frissere waterstroom gevoeld. Vandaag, voor het eerst, tikt mijn water de 30° aan. De blower staat er nu op maar of effect heeft? Vissen is niets aan te zien
Pak weg 130 liter, bruto 155l.1 emmer koud water op hoeveel liter water Albert ?
Is dan 1 emmer niet aan de weinige kant ?Pak weg 130 liter, bruto 155l.
2 dagen wat koeler om dan maandag weer richting de 30 graden te gaan.Pffffff.Ja, maar de vissen hebben er zo te zien weinig last van .Gister was mijn verschoondag. Is dus zojuist ververst . Morgen wordt het weer koeler, zetten we ramen en deuren weer open
Ja, maar de vissen hebben er zo te zien weinig last van .Gister was mijn verschoondag. Is dus zojuist ververst . Morgen wordt het weer koeler, zetten we ramen en deuren weer open
Koeler zal het wel ietsje zijn maar gevoelstemperatuur zal je daar niet veel van merken maar 27 graden tegenover 35 a 36 is toch al een verschil.Dat koeler moet ik nog zien want hier is de lucht blauw en schijnt de zon alweer volop
Dat koeler moet ik nog zien want hier is de lucht blauw en schijnt de zon alweer volop
Kun je een naam geven aan het midden in het land waar jij woonachtig bent Albert.Waarom woon je dan ook in het warme noorden, hier in het midden van het land heeft het lekker geregend
Dat doe ik bij de garnalenbakjes, om dat in mijn 700 liter te doen schiet niet erg op 😀ik kreeg een tip om het een beetje aangenamer voor de vissen te maken
(Misschien al bekend maar wil m toch delen) plastic water flesjes of flessen etiket verwijderen uitspoelen en vullen met water en dan invriezen, nadat ze bevroren zijn in het aquarium zetten of hangen, de vissen die er behoefte aan hebben zoeken zelf de omgeving van de fles op.
Volgens mij heb je gelijk. Bij PA versterkers merk ik een klein voordeel bij een systeem waarbij de ventilatoren de lucht de versterker in blazen vergeleken met een opzet waarbij ventilatoren de lucht de versterker uitzuigen (ik wijt dat aan het voordeel van de overdruk). Dat gezegd hebbende: Wat je bij een aquarium wilt is het wateroppervlak niet te veel _extra_ beroeren (dat moet je al geregeld hebben met je waterstroming) dus is het om die reden logischer om de lucht boven je aquarium af te zuigen (zodat die luchtstroom het wateroppervlak zoveel mogelijk met rust laat qua rimpels/golven).Kom nog even terug op de "omgekeerde" luchtverplaatsing. Als je fan lucht verplaatst, richting wateroppervlak, dan is de luchtstroom gebundeld in de doorsnee van de fan en waaiert dan langzaam uit.
Als je lucht UIT de bak blaast, zal er van alle kanten lucht in de (licht) bak stromen, al die openingen samen, hebben een veel groter instroom oppervlak, en daarom is de totale luchtstroom veel rustiger en diffuser dan als de fan OVER het water blaast.
Vergelijk dit met de uitstroom van je filter, hoe groter je de gaatjes van de uitstroombuis opboort, hoe rustiger de stroming van het water wordt, terwijl het verplaatste watervolume exact gelijk blijft. Zo werkt dat met lucht ook, is een natuurwet....Beetje duidelijker zo?
Die hebben je nu op de korrel als wietteler.... Doos was wel geopend door douane.
90° das geen 180 ° he.
Die hebben je nu op de korrel als wietteler.
Mooi ding, ik heb dat merk Boyu hier meen ik ook al eens gezien.
Heb je veel langer moeten wachten omdat de douane een controle heeft gedaan?
Als je haast hebt iig nooit dingen uit het buitenland halen
Mag ik vragen wat deze heeft gekost?
Dat is een heel mooi prijsje€ 25 (incl. verzending.)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.