https://www.plexiglas.nl/product/airco-raamafdichting-plexiglas-op-maatJa voor zoiets moet je wel een handige Harrie zijn zie ik.
En voor mensen die 2linkerhanden hebben: aircoslang naar buiten door open raam(pje) en verder dichtstoppen met een (wollen of dons, iig isolerende) deken.
Heel lang geleden een "soortgelijke" afvoer gemaakt 😕
nog eentje........een dikke plaat piepschuim die strak in kozijn is gedruktOok nog te combineren met een stuk karton en wat plakband
Klopt een de bubbels van een steentje hebben 30% zuurstof en dat is niet heel erg veel. Maar alsnog heeft dat natuurlijk wel een effect en vooral omdat het water meer in beweging is. In principe kan je het zien als 30% van wat een zuurstoffles zou geven.Ja maar zo n bel bevat maar weinig zuurstof natuurlijk. Maar ja ik ben geen natuurkundige en als ik zelf op google ga lezen dan lees ik verschillende meningen dus ja zeg het maar![]()
Gelukkig wel jaMaar vanaf morgen is het eerst heel wat graden koeler.
Zie daar de logica ook niet van maar heb het wel vaker gelezen 🤷♂️Nou de verwarming zet ik niet uit want die staan op 24 graden ongeveer en als het water warmer wordt dan slaan ze toch niet aan.
Ben ik helemaal mee eens, maar ik weet niet 100% zeker of de thermostaat afslaat bij de temperatuur die ik ingesteld heb Eigenlijk moet ik dat eens testen dat wanneer de thermometer de gewenste temperatuur aangeeft de thermostaat uit is.Zie daar de logica ook niet van maar heb het wel vaker gelezen 🤷♂️
Thermostaat springt enkel aan wanneer het water afkoelt maar daar hoef je met deze temperaturen niet bang voor te zijn.
Gewoon wat vaker op de thermometer kijken en je weet het 👌🏼Ben ik helemaal mee eens, maar ik weet niet 100% zeker of de thermostaat afslaat bij de temperatuur die ik ingesteld heb Eigenlijk moet ik dat eens testen dat wanneer de thermometer de gewenste temperatuur aangeeft de thermostaat uit is.
Klopt een de bubbels van een steentje hebben 30% zuurstof en dat is niet heel erg veel.
Ik verbaas me er altijd over dat zo'n ding geen aanvoerslang heeft. Dat zou al een biel schelen.
Die zijn zeker verkrijgbaar maar in mindere mateIk verbaas me er altijd over dat zo'n ding geen aanvoerslang heeft. Dat zou al een biel schelen.
Heb vele jaren zo’n mobiele gehad op de slaapkamer. Efficiënt ? Nee . Stille werking ? Nee . Zuinig in gebruik ? Nee . Maar het word wel koel en dat is de belangrijkste voor mij.Het probleem van die mobiele airco niet zozeer de afvoer, maar meer de aanvoer. Hij geeft zijn warmte af aan lucht, die dan naar buiten gaat. Maar waar haalt hij die lucht? Die haalt hij uit de ruimte die je aan het koelen bent! Je gaat dus net gekoelde lucht opwarmen en dan weer naar buiten gooien. Niet zo efficiënt.
Ik verbaas me er altijd over dat zo'n ding geen aanvoerslang heeft. Dat zou al een biel schelen.
Dat hangt heel erg van het steentje en de compressor/pomp af die je er achter zetOmdat zo n steentje ook weinig beweging aan het oppervlak geef
Ik had hem enkel voor de nacht in de slaapkamer en daar was die prima geschikt voor.Ach het blijft water naar de zee dragen met die mobiele 1 slang dingen.
Je kunt de slangen nog zo mooi aansluiten. De lucht die naar buiten wordt geblazen, zal hoe dan ook ergens weer naar binnen moeten komen.
En dat is overdag dus lucht van buiten, die +30 graden is. En die lucht moet ook weer gekoeld worden.
Ze zouden die 1 slang dingen echt moeten verbieden. Dat zijn echt energie vreters.
En niet aankomen met: ik heb toch zonnepanelen……
Ik heb niet zo n ding maar toch heeft Nicole er baad bij en daar zakte de temp met 2,5-3 graden en dat maakt best wel verschil in huis denk ik.Ach het blijft water naar de zee dragen met die mobiele 1 slang dingen.
Je kunt de slangen nog zo mooi aansluiten. De lucht die naar buiten wordt geblazen, zal hoe dan ook ergens weer naar binnen moeten komen.
En dat is overdag dus lucht van buiten, die +30 graden is. En die lucht moet ook weer gekoeld worden.
Ze zouden die 1 slang dingen echt moeten verbieden. Dat zijn echt energie vreters.
En niet aankomen met: ik heb toch zonnepanelen……
https://pure-energie.nl/kennisbank/hoeveel-stroom-verbruikt-een-airco/?Ze zouden die 1 slang dingen echt moeten verbieden. Dat zijn echt energie vreters.
Waarschijnlijk wel mijn t5 verlichting 🤣https://pure-energie.nl/kennisbank/hoeveel-stroom-verbruikt-een-airco/?
Dan ook onze aquariums verbieden toch?
Wat een flut website zeg.https://pure-energie.nl/kennisbank/hoeveel-stroom-verbruikt-een-airco/?
Dan ook onze aquariums verbieden toch?
Bekijk bijlage 388885
Ach ja, ik leg de definitie van het werkt misschien wat hoger.Tja het is 200 of 2000 euro. Snap wel dat veel mensen voor mobiele gaan.
En voor een slaapkamer / kleine ruimte werkt het toch prima 🤷♂️
Ik vind mijn nachtrust belangrijker dan de kosten of de verspilling.
Ach ja, ik leg de definitie van het werkt misschien wat hoger.
En als je hem uitzet, is het binnen het uur weer 25+ graden.
Zonder mobiele airco was dit royaal richting de 35+ gegaan.26 graden? Daar heb ik geen AC voor nodig. Dan liever geen AC.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.