L
lowie1960
Guest
Bertus zei:Past hij niet in. in de hoogte.
heb jij zeker een brede litermaat
maar oke bloemenvaas dan
dacht dat je snapte dat hij in de litermaat maar 5 minuten aan hoeft
Bertus zei:Past hij niet in. in de hoogte.
lucas1711 zei:Heb je hem altijd zo hoog zitten of is dit voor de foto? Sommige verwarmers hebben en droogloopbeveiliging en slaan niet aan als ze niet diep genoeg zitten. Heel vaak aangeven door een markering op de zijkant, op je laatste foto lijkt het alsof er een witte streepjeslijn net boven waterniveau staat: misschien is dit zoiets?
lowie1960 zei:Bertus zei:voor 110 liter water is 300 watt wel wat veel niet ??lowie1960 zei:zou dan voor een
300 wat zelf gaan gezien deze qua prijs niet zoveel duurder is
moet ik nu een ander merk gaan vragen van 150 of 300W? als ik hem hoger zet warmt hij wel maar kan evengoed gekookte vissen krijgen met zo'n onbetrouwbaar ding :sBertus zei:Doet hij bij 100-150 ook,hoor.
oke maar die kan ik er niet hele tijd in laten hangen 🙂Mondeo zei:Koorts thermometer is erg nauwkeurig.
okee is goed! ik zoek er even 1tje, en morgen ga ik om een nieuwe thermometer hopelijk een goede!AquaVISie zei:Dat hoeft ter controle toch maar een paar minuten, daarna weet je welke permanente thermometer de juiste temperatuur aangeeft
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.