Gaat dat niet schuiven?Je kan ook stukjes plexiglas snijden
Vastzetten met aquariumkit. Plexiglas halen bij bouwmarkt, gewenste hoogte zagen, warm maken en in vorm buigen.Gaat dat niet schuiven?
Je moet het wel vast maken ergens.Gaat dat niet schuiven?
Moet je ze dan Ge woon diep genoeg in de grond duwen zodat het niet gaat schuiven? Of heb je er nog wat anders mee gedaan?Zelf terrassen maken is hartstikke leuk en je kan het helemaal op maat maken zoals je wilt in jouw bak. Ik had inderdaad ook plexiglas gesneden, en daarna even in de warme oven gelegd om de gewenste vorm te krijgen. Toen ze afgekoeld waren, smeerde ik ze helemaal in met pvc lijm en dipte de stukken in een bak met aquarium zand. Ik gebruikte hiervoor het zwarte aquarium zand van de Hornbach. Ik dacht dat de terrassen dan helemaal zwart zouden worden, maar door de witte pvc lijm, is het mooi rotsachtig grijs geworden met verschillende structuren.
Zo heb ik het ooit bij een 60cm bakje gedaan, helaas geen foto’s meer te vinden op het nieuwe AF volgens mij.En dat wat fozzy schrijft ben ik het ook mee eens.
Moet je ze dan Ge woon diep genoeg in de grond duwen zodat het niet gaat schuiven? Of heb je er nog wat anders mee gedaan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.