Floris24010
Well-known member
- Lid geworden
- 1 augustus 2023
Beste lezers,
ik heb nu ongeveer 2,5 jaar mijn terrarium.
Helaas loopt mijn pomp onderin de bak vast door dat er aarde door de filter matten inmiddels gekomen wat betekent dat alles opnieuw erin moet.
Als dat toch moet gebeuren twijfel ik of ik de indeling het het zelfde laat maar dan vernieuwd, wat toevoegingen doe of misschien een groter terrarium/paludarium koop.
Er zitten nu 4x dendrobatus auratus in. 1 (gekko) phelsuma parva. Op zich vind ik het leuk om er misschien wat meer in te doen of andere soorten die samen gaan maar het moeten wel stille soorten zijn (staat in een slaapkamer) maar geen eis.
Ik heb nu een terrarium van 60x60x45 (LBH)
Ik kan eventueel kwijt 120cm hoog 65 cm breed 55cm lengte
Hier ook een foto van mijn terrarium een aantal maanden geleden
Alle tips en ideeen zijn welkom en erg gewaardeerd!
ik heb nu ongeveer 2,5 jaar mijn terrarium.
Helaas loopt mijn pomp onderin de bak vast door dat er aarde door de filter matten inmiddels gekomen wat betekent dat alles opnieuw erin moet.
Als dat toch moet gebeuren twijfel ik of ik de indeling het het zelfde laat maar dan vernieuwd, wat toevoegingen doe of misschien een groter terrarium/paludarium koop.
Er zitten nu 4x dendrobatus auratus in. 1 (gekko) phelsuma parva. Op zich vind ik het leuk om er misschien wat meer in te doen of andere soorten die samen gaan maar het moeten wel stille soorten zijn (staat in een slaapkamer) maar geen eis.
Ik heb nu een terrarium van 60x60x45 (LBH)
Ik kan eventueel kwijt 120cm hoog 65 cm breed 55cm lengte
Hier ook een foto van mijn terrarium een aantal maanden geleden
Alle tips en ideeen zijn welkom en erg gewaardeerd!