Terug van weg geweest.....


RoelHG

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 juli 2016
Berichten
694
Locatie
Den Bosch
Hallo allemaal,

Sommige van jullie zullen mij nog wel kennen maar andere ook weer niet ;)

Mijn naam is Roel en ben 36 jaartjes jong. Daarnaast intussen vader van 3 kids en actief in de zeewater wereld waar ik verschillende producten van plexiglas maak en deze lever aan bedrijven en particulieren. Daarnaast bied ik een 3D print service aan en zit ik in de cryptocoinmining.

Ik heb ongeveer 4 zoutwater bakken gehad en ben daarbij altijd alleen bezig geweest met de techniek om vervolgens de bak weer te verkopen en een nieuwe aan te schaffen. Nu is dan toch het moment daar dat ik heb besloten om een klein zoetwater bakkie te gaan opstarten omdat ik het stiekum toch wel heel leuk blijf vinden en het een leuke toevoeging voor de kids is.

Het is een Juwel 240 geworden die op het moment aan het indraaien is. Wel zit ik nog op de filterpomp te wachten (Fluval XF6) zodat we echt kunnen starten.

IMG_5888.jpeg


IMG_5930.jpeg


IMG_5925.jpeg


Fijn weekend allemaal!!
 
Hoi Roel, leuk dat je weer de tijd hebt gevonden om een aquarium te nemen en er zit dit keer zelfs al water in! ;)):DD
 
Leuke bak, heb je al idee wat je ermee gaat doen?
 
Thanks allemaal!!

Ik ben er nog niet helemaal over uit maar heb al wel een setje L046 gereserveerd (3 mannetjes en 4 vrouwtjes) dus wellicht aanvullen met 5 discusvissen en de blue eyed panaque.
 
Mooi aquarium ben benieuwd wat er in komt
 
Leuk dat je weer terug bent Roel en fijn om kennis te maken. Leuk aquarium voor jullie, zowel de kids, moeder de vrouw en voor jou.

Veel plezier ermee en wow bitcoin management daar moet je echt inzicht in hebben.
 
mooie man cave:)
Thanks! Is zeker geen vervelende verplichting om daar mijn werkzaamheden uit te voeren.

Leuk je weer hier te zien Roel.

Manen zijn veel mooier hoor Roel ;).
Heb je nu helemaal geen zout meer staan dan en zou je dat dan niet weer willen?
Thanks!

Haha ik ga wss toch voor de dicusvissen maar meer omdat de kids dat mooier vinden.
Heb helemaal geen zout meer staan. Ik zou ontzettend graag willen alleen ik werk ongeveer 18 uur per dag dus heb er gewoonweg geen tijd voor.

Leuk dat je weer terug bent Roel en fijn om kennis te maken. Leuk aquarium voor jullie, zowel de kids, moeder de vrouw en voor jou.

Veel plezier ermee en wow bitcoin management daar moet je echt inzicht in hebben.
Dankjewel!

Het valt allemaal wel mee, je moet er gewoon wat tijd in stoppen en dan je kansen berekenen. Daarnaast doe ik weinig met BTC en zit ik voornamelijk in de ETH en HNT. Niet het kopen maar het minen ervan ;)
 
Nee Roel je moet er wel de tijd voor hebben want dat weet ik uit ervaring en dan is zoet denk ik een betere keuze voor je. Succes alvast natuurlijk.
 
Nee Roel je moet er wel de tijd voor hebben want dat weet ik uit ervaring en dan is zoet denk ik een betere keuze voor je. Succes alvast natuurlijk.
Daarom!

yes dankjewel! Zal een dagboek aanmaken om alles bij te houden.
 
Hopelijk een mooie start in zoet dit keer.
Met een circa 200 liter netto en de nodige l-nummers kan ik het eigenlijk alleen maar afraden om voor discusvisen te kiezen. Daarbij geef je nu al aan dat je heel weinig tijd hebt, bezint eer ge begint en laat het geen flop worden door de omstandigheden.

Verder met elkaar heel veel plezier van de bak met inhoud straks
 

Terug
Bovenaan