Terug van weggeweest


Marja

Well-known member
Lid geworden
14 mei 2009
Berichten
305
Leeftijd
62
Locatie
Pijnacker
Hallo allemaal,

Ik zal mezelf even opnieuw voorstellen, ik ben Marja 60 jaar en moeder van 3 kinderen en inmiddels 5 kleinkinderen:)
Ik had ongeveer 6 jaar geleden een bak waar ik ontzettend veel problemen mee heb gehad, inclusief lekkage wat
uiteindelijk ertoe leide dat ik er helemaal klaar mee was.
Nu was ik wel weer aan het kijken maar totaal geen haast ermee, heeft me vriend gisteren een leuke opstart bak op
kunnen halen in de maten 80 x 35 x 40 is niet groot maar om weer te beginnen groot genoeg.
Ik ben gaan zoeken in me mails en uiteindelijk het forum weer gevonden, ik hoop dat ik er nu net zoveel plezier uit
kan halen als toendertijd.

Voor nu groetjes Mar
 
Sorry is per ongeluk 2 x geplaatst:oopss:
 
Welkom terug en veel plezier met je aquarium
 
Dankjewel allemaal :)
Heb ik gelijk even een vraagje ik heb de bak nu 2 weken in me bezit, maar doordat ik geveild ben door corona staat hij nog steeds leeg in me woonkamer
kan dat kwaad:S
 
Leuk Marja dat je weer terug bent. Oude liefde roest niet :)
 
Welkom terug. Je bedoelt met leeg: zonder water? Nee hoor. Want bij de LFS staan ze vaak ook wel leeg in de showroom
 
Welkom terug. Je bedoelt met leeg: zonder water? Nee hoor. Want bij de LFS staan ze vaak ook wel leeg in de showroom
Ja inderdaad leeg, het is een tweedehandse bak vandaar me vraag anders heb ik straks een probleem als ik hem ga vullen
 

Terug
Bovenaan