Tetragnopterus Argenteus


benji

Member
Lid geworden
17 maart 2013
Berichten
15
Nou dat is alweer enige tijd geleden dat ik op het forum heb gezeten maar we gaan ons leven verbeteren.
Na Malawi ben ik overgestapt op ZA niets dan ellende algen verzin het maar dode vissen ik was in staat om de bak er uit te gooien.

Na de overstap van JBL led naar JMB Orion led zo'n 4 maanden geleden gaat het traploos de goede kant op maar de planten hebben het zwaar oorzaak,
ik zou het echt niet weten.
Aangezien ik mijn pijlen nu op de Tetragnopterus Argenteus heb gericht waar maar weinig informatie over is zijn er forum leden die er ervaring mee hebben.
Volgende week ga ik er een stuk of tien ophalen kunnen er ook 11of 12 zijn ze waren een beetje lastig te tellen.
 
 
Ik heb ze gehad! Leuke vis en krijgen een behoorlijk formaat en zijn drukke zwemmers dus hebben wel ruimte nodig en je moet ze voldoende groenvoer geven want anders gaan ze aan je planten knabbelen.
 
Daar hebben jullie zeker een punt daarom was mijn interesse gewekt om de Tetragnopterus te gaan houden ook geen alle daags visje.
En dan later in de toekomst als vervanger voor Cupido's een Geophagus soort daar heb ik er nog 8 over van de 13.
Vorige week er weer twee uitgeschept ze zijn erg fragiel en schrikachtig en dan knallen ze door de bak heen als de hond of ik zelf effe langs de bak loop.


En veel planten heb ik er niet instaan dus dat is ook weer geen probleem als ik ze er uit zou moeten halen.
 
1640887832893.jpeg
 

Bijlagen

  • 20211230_153822[672].jpg
    20211230_153822[672].jpg
    379.7 KB · Weergaven: 114

Terug
Bovenaan