The Crash Cowboy - 450 liter Junglescape 'The Lion Sleeps Tonight'


Ja ze hebben niet zoveel love/hug en kiss smileys!
 
Altijd lekker ... Schoon water en eten voor de vissies !

[video]https://m.youtube.com/watch?v=Nr5GT0v1Kro[/video]
 
14065511-1EA4-490B-BE0F-AA034CF69881_zpsmvijvvzp.jpg


1DD3C335-BCBC-434A-A6ED-221AB102CD96_zpsbtzg0vx6.jpg


9360D87C-C34F-45DF-9380-DCFBD9C4413A_zpscyux46uu.jpg


86EB7BE7-09A5-4031-9148-C59289F5CBD6_zpscfhnvhsb.jpg


9360D87C-C34F-45DF-9380-DCFBD9C4413A_zpscyux46uu.jpg


082EF2A2-D0F2-4FA8-AE78-B60882D6F062_zpsstbocgfs.jpg
 
Prachtige mooie groene bak! Je waant je echt bijna in een jungle, mooie foto's ook! :)
 
Het blijft mijn favoriete bak op het forum. Ik vind hem helemaal geweldig.

Groeten Leopard
 
From the side:

0DF29479-7D37-46A1-B388-461FB95DEFD5_zps40ybo3kw.jpg


... en op ��n of andere manier is het videootje hier boven van Youtube verdwenen. Voor de trouwe fans hier dus nog maar een keer:

[video]https://m.youtube.com/watch?v=2R6d0afGQM8[/video]
 
Ziet er goed uit, een wat wildere plantenbak waar niet alles keurig opgesteld staat
 
remcovoortman zei:
Ziet er goed uit, een wat wildere plantenbak waar niet alles keurig opgesteld staat
Dat was ook vanaf het begin de opzet ! En ... Ik vind Hollandse plantenaquariums ook prachtig, maar die zijn super moeilijk en kosten �cht heel veel onderhoudstijd. Ik ben met de Jungle iedere drie weken een uurtje of twee bezig.

Deze stijl heet trouwens echt Jungle style en heeft van alles (Takashi Amano, Hollandse aquariums etc.) wel elementen.
 
Genoten van je mooie pics en filmpje, echt een heerlijke jungle!!
 
De grondtroepen aan de pillen.

[video]https://www.youtube.com/watch?app=desktop&persist_app=1&v=k7yn35RkedM[/video]
 
Heel mooi, ik vraag mij toch af hoe jij die Bolbitis heudelotii zo mooi krijgt.
Bij mij gaat deze plant niet dood maar echt groeien doet hij ook niet.

groeten Albert
 
C�dric Vleminckx zei:
Crash Cowboy zei:
C�dric Vleminckx zei:
Crash Cowboy zei:
C�dric Vleminckx zei:
Mooie foto's en filmpje weer.
Ja, C�dric, jaha C�dric...
:koffie:

Prachtige bak heb je gewoon ;)
Yep. U keep telling me hihi ...

Dat was je ondertussen al wel duidelijk ;) ..
Weet je, C�dric ... Ik maak me een beetje zorgen over je. Je bent nu een half jaar lid van dit forum, en je hebt nu al drie keer zo veel posts geplaatst als ik (een zeer actief lid) in m��r dan drie keer zo veel tijd. En ik ben nog werkeloos ook. Terwijl jij eigenlijk naar school zou moeten, of achter de meisjes aan, of weetikveel wat. Of eens een eigen aquarium inrichten, dat is ook goed. Maar volgens mij zit jij echt de hele dag op AF te bladeren, en zet je onder vrijwel iedere foto een lief, maar weinig zeggend commentaar. Ik vind (maar dat ik mijn super persoonlijke mening) dat je daarmee het forum enigszins vervuilt, en iig weinig aan mijn topic toevoegt. En begrijp me goed hoor, ik vind het heerlijk als mensen mijn aquarium en/of foto's mooi vinden, en ik geef ook graag complimenten aan bakken die ik erg mooi vind. Bij jou is het voor mij persoonlijk een beetje too much ... Wat minder mag wel. Je message is duidelijk, en je enthousiasme ook !

Ik hoop niet dat ik te vervelend op je overkom, en ik hoop ook dat je het bovenstaande als een positief en welgemeend advies van een aquariumvriend leest, ok ?
 
Albert.K zei:
Heel mooi, ik vraag mij toch af hoe jij die Bolbitis heudelotii zo mooi krijgt.
Bij mij gaat deze plant niet dood maar echt groeien doet hij ook niet.

groeten Albert
Bolbitis heudelotii is een erg makkelijke, maar zeer traag groeiende plant. Ze stelt weinig eisen aan water en licht, maar als je verder geen snel groeiende planten in je bak hebt dan gaat de plant snel veralgen en kan daardoor wegkwijnen. Een beetje flinke stroming is ook niet erg ! Is de rest van je planten gezond ?
 
Crash Cowboy zei:
C�dric Vleminckx zei:
Crash Cowboy zei:
C�dric Vleminckx zei:
Crash Cowboy zei:
C�dric Vleminckx zei:
Mooie foto's en filmpje weer.
Ja, C�dric, jaha C�dric...
:koffie:

Prachtige bak heb je gewoon ;)
Yep. U keep telling me hihi ...

Dat was je ondertussen al wel duidelijk ;) ..
Weet je, C�dric ... Ik maak me een beetje zorgen over je. Je bent nu een half jaar lid van dit forum, en je hebt nu al drie keer zo veel posts geplaatst als ik (een zeer actief lid) in m��r dan drie keer zo veel tijd. En ik ben nog werkeloos ook. Terwijl jij eigenlijk naar school zou moeten, of achter de meisjes aan, of weetikveel wat. Of eens een eigen aquarium inrichten, dat is ook goed. Maar volgens mij zit jij echt de hele dag op AF te bladeren, en zet je onder vrijwel iedere foto een commentaar. Ik vind (maar dat ik mijn super persoonlijke mening) dat je daarmee het forum enigszins vervuilt, en iig weinig aan mijn topic toevoegt. En begrijp me goed hoor, ik vind het heerlijk als mensen mijn aquarium en/of foto's mooi vinden, en ik geef ook graag complimenten aan bakken die ik erg mooi vind. Bij jou is het voor mij persoonlijk een beetje too much ... Wat minder mag wel. Je message is duidelijk, en je enthousiasme ook !

Ik hoop niet dat ik te vervelend op je overkom, en ik hoop dat je het bovenstaande als een positief advies van een aquariumvriend leest, ok ?



Ik ga ook naar school hoor, ben daartoe verplicht ;)

Ik zit niet de hele dag op het AquaForum te bladeren, en zoals je waarschijnlijk ziet als je een tijdje teruggaat in mijn post zie je dat dit altijd tegen de avond geplaatst is. Dat is dan omdat ik enkel maar 's avonds online kan komen, en dat ik dan ook een heel aantal berichten moet posten waarop ik wil reageren.

Zoals jij, je bent werkzoekende, dus jij kan je posts verspreiden over een hele dag zodat het niet veel lijkt.

Maar als ik dan iedere dag maar 2 � 3 uurtje de tijd heb (soms ook minder, moet natuurlijk ook nog mijn taken en toetsen voorbereiden), lijkt het natuurlijk heel veel dat ik post.

Ook heb ik nu 2 maanden vrijaf, en ga ik eens goed profiteren van mijn vrije dagen die ik nu heb. Natuurlijk kan ik nu dan mijn posts meer verspreiden op een dag.

Ik ben inderdaad een actief lid, en ik ben hier ook graag.

Binnenkort komt er misschien een grote bak, garnalenbakjes, een speciekuip, .. waarin ik me volledig in kan storten en dat ik dan ook eindelijk eens terug een hobby heb. Dus er zijn al heel wat plannen.

Ondertussen heb ik hier ook al heel veel geleerd, en door het AquaForum ga ik mijn oude hobby terug oppakken.
 
C�dric Vleminckx zei:
Zoals jij, je bent werkzoekende, dus jij kan je posts verspreiden over een hele dag zodat het niet veel lijkt.

Maar als ik dan iedere dag maar 2 � 3 uurtje de tijd heb (soms ook minder, moet natuurlijk ook nog mijn taken en toetsen voorbereiden), lijkt het natuurlijk heel veel dat ik post.

Jij: 5762 posts in een half jaar;
Ik: 1960 posts in anderhalf jaar.

Ik ga er niet om strijden; I rest my case.
 
Crash Cowboy zei:
I rest my case.

Dat kan natuurlijk ook. ;)

Maar zo'n dingen kan ik niet, bijvoorbeeld in de zetel een paar uurtjes gaan slapen, iets dat andere mensen dan wel weer kunnen.

Ik moet actief kunnen bezig zijn, en gelukkig dat binnenkort mijn bakken er dan aankomen ;)
 
Crash Cowboy zei:
C�dric Vleminckx zei:
Zoals jij, je bent werkzoekende, dus jij kan je posts verspreiden over een hele dag zodat het niet veel lijkt.

Maar als ik dan iedere dag maar 2 � 3 uurtje de tijd heb (soms ook minder, moet natuurlijk ook nog mijn taken en toetsen voorbereiden), lijkt het natuurlijk heel veel dat ik post.

Jij: 5762 posts in een half jaar;
Ik: 1960 posts in anderhalf jaar.

Ik ga er niet om strijden; I rest my case.

Is niet om te strijden, gaat natuurlijk ook niet over het berichtenaantal ;)

Ik zie je ook niet veel verschijnen in andere delen van het forum, het meeste zie ik je hier.

Tja, kan natuurlijk ook, maar ik ben hier heus niet de enige die zo een actief lid is. ;)
 

Terug
Bovenaan