Z
Zwits
Guest
je hebt ook gewoon wit filterzand... 7 nogwat euro bij de wildkamp, gratis thuis bezorgd..
Ok ! Ik zal eens googelen ! Tanx !Zwits zei:je hebt ook gewoon wit filterzand... 7 nogwat euro bij de wildkamp, gratis thuis bezorgd..
Nou, voor � 7,- kan ik me daar geen buil aan vallen !Zwits zei:het is erg wit, maar niet Malediven-strand wit.
Haha ja ... als je mijn kleren ziet dan weet je dat ik ook niet alle kleuren helemaal op een rijtje heb ...Mascha&Ivo zei:Zou het zelf niet wit, maar beige noemen, maar je weet hoe het zit met mannen en kleur zien 😉
~ Ivo
Tanx !Mascha&Ivo zei:Anders bekijk je toch even wat foto-albums van mensen met het filterzand van de Wildkamp?
Foto van onze oude bak: http://i1358.photobucket.com/albums/q78 ... 74089c.jpg
~ Ivo
Crash Cowboy zei:Zijn er nog anderen met dit zand ?
Zwits zei:mooi dat je van de algen af bent..
wordt nu toch echt wel tijd dat je een beetje gaat opschieten met lassen 😛
Vandaag gemeten:Goofy82 zei:Hey Crash Cowboy,
Wat zijn de waterwaardes nu van de rio ?
Net de jouwe gezien. Die mag er ook zijn !sandervis zei:mooi hoor.
Wat lukt er niet dan ?Goofy82 zei:Ik volg zelf ook Ei maar het wil nog steeds niet goed lukken.
Met de EI voorkom je volgens mij geen algengroei op wand, stenen en hout. Heb je algeneters ? Die vinden daar een heerlijk maaltje !Goofy82 zei:Heb alg. Op de planten valt het wel mee. Meer op de decoratie. Achterwand,hout en stenen.
Planten groeien op zich wel goed. Ze groeien niet de bak uit maar dat vindt ik niet zo erg.
Hoe beter de planten groeien, hoe minder kans algen krijgen.Goofy82 zei:Is dat zo ? Dat wist ik niet.
Ik heb er een anticus in zitten en 2x Otocinclus. Welke weet ik niet precies.
Maar is dat alleen met algen eters te verwijderen ?
Het heeft toch een oorzaak die alg dat het er is.
Hihi Astrid, het is dezelfde scape, alleen de eerste is nog niet beplant !astrid j zei:Je bak is zeker mooi geworden, ja die scapes zijn erg mooi, vooral die tweede, die eerste vind ik een beetje dood eruit zien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.