Crash Cowboy
Well-known member
De Glossostigma begint ook weer langzaam op te komen ! Dus: Geen zorgen meer, Franketrank !
😉
😉
In de nieuwe bak wil ik ook wat rode Rotalasoorten (rotundifola ? macandra ?) proberen. Maar inderdaad: groen is mooi, en is in allerlei tinten te krijgen !Mondeo zei:Mooi groen,is niet lelijk![]()
Crash Cowboy zei:Idee: een 'snoeitopic' openen op AF, waarin iedereen met goed snoeiafval zijn/haar stekken kan aanbieden, op een bepaalde datum ! Ik zal er een topic over openen binnenkort.
Dat is ook de enige plek waar het hoort. 🙂Zwits zei:dat gebeurd al in zekere mate bij aangeboden 😉
Haha natuurlijk ! Maar het kan me toch op idee�n brengen ? Zonder fora als AF en Internet zou mijn nieuwe bak er uit zien zoals ze er in de jaren '60 uit zagen. Daar heb ik nog een boek van liggen.franketrank zei:Je moet gewoon doen wat je zelf het mooiste vind.
Jij moet er tegenaan kijken 😀
Wel iets wat belangrijk is aangezien je zo'n planner bent.Intercooler zei:Let wel op de gulden snede
Ga ik doen !franketrank zei:Wel iets wat belangrijk is aangezien je zo'n planner bent.Intercooler zei:Let wel op de gulden snede
Crash Cowboy zei:En wees maar niet bang: JULLIE moeten er in mijn fotoalbum ook tegen aan kijken !
🙂
Kardinalen zijn speelse visjes, en vallen niemand lastig. Ze scholen alleen niet zo mooi; ze zitten door de hele bak, behalve bij dreiging van gevaar. Ik zou ook een grotere groep Rasbora's kunnen nemen. die scholen (in mijn Rio) wel mooi. Het lijkt me mooi om in zo'n aquascape een echte grote school te zien zwemmen ! De Kegels zwemmen hoger in de bak dan de Kardinalen, dat wel.Deesje zei:Ik heb verschillende berekeningen gelezen over wat wel en niet in een bak zou kunnen. Bijv. 1cm vis per liter.
Dan zou elke vis gemiddeld 4,5cm moeten zijn.
Maar dan moet je wel weer rekening houden met actieve zwemmers etc.
Dus echt verstand heb ik er niet van, omdat ik niet weet hoe druk Kardinalen zijn.
Qua Kegelvlekjes, Japonica's en Oto's zou het kunnen.
Ik ben benieuwd!
Crash Cowboy zei:Verlanglijstje vissen:
Kardinaaltetra's (ongeveer 60; ik heb er nu 20)
Kegelvlekbarbelen (ongeveer 25; ik heb er nu 10)
Japonica's (een stuk of 20; nu 4)
Otocinclus (10 � 15)
Misschien nog 10 Bijlzalmpjes.
Bij elkaar ongeveer 100 kleine visjes. Dat kan denk ik wel in 450 liter. Wat vinden jullie ?
Ik twijfel nog wel over de Kardinalen. Een andere school mooie tetra's zou ook nog kunnen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.