Wat is er nieuw

The Flooded forest (Richvio)

• Onderwerp starter Onderwerp starter de marte
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt meer door de foto. Valt wel mee met spots 🙂

Net bericht gekregen dat de panaques gevonden zijn 🙂

ziet er goed uit mooi l nummertje ook 😀

Ik ben ook geen fan van de verlichting. Maar de bak blijft een fraai staaltje vakmankunst.

Smaken verschillen gelukkig 🙂

Wat ik zie 😉 ziet het er top uit en vind wel wat hebben de verlichting al snap ik wel waar ze op doelen. Maar zoals al gezegd smaken verschillen.

sodeklootjes.....wowww

s c h i t t e r e n d...

Hou van dat diffuse licht.

Duisterrrrr daar hou ik van.

Toppppp!! :thumbs:

Waren ze kwijt dan? (Die panaques) 😉

Je zwembad heeft al aardig wat bewoners.
Pas maar op, straks moet de kerstboom er nog bij!

Nee. Was even zoeken naar ze in de handel. Gisteren ook even een waterwisseltje gedaan 🙂

Gave bak hoor! Ook de lichtkeuze snap ik wel, ben juist wel Fan van deze verlichtingsvorm :thumbs:

Richvio zei:
Nee. Was even zoeken naar ze in de handel. Gisteren ook even een waterwisseltje gedaan 🙂

Hoeveel wissel je dan tijdens een wisseltje? 😉 ik heb wat gemist of overheen gelezen. Welke panaque's gaan het worden?

Gaaf bakkie. Ik hou van deze vorm van verlichting. Alsof het een junglekreek is, waarbij het licht maar net tussen de takken en bladeren boven water weet door te dringen. Mooi gedaan!

Heel erg gaaf Richard. Mijn complimenten!
Nog even wat vraagjes:

- Heb je nog problemen ondervonden tijdens de afstelling van de overloop/opvoer? Ik weet dat dat soms erg lastig kan zijn.

- Wat gebruik je om je water te optimaliseren voor deze biotoop? Ik had al iets gelezen over elzenproppen maar ga je bijv ook nog over turf filteren?

- Ik heb ooit eens gelezen dat het houden van panaques in een houten bak erg riskant kan zijn. Ik weet dat je een voldoende dikke laag epoxy hebt gebruikt. Ben je hier niet bang voor?

- Kraakt/werkt zo'n houten bak en meubel nou erg tijdens het vullen? Ik kan me voorstellen dat erg grote krachten op komen met 100cm wh..

Gr Robin

Stik ,hier was hij er nog,waar is hij gebleven?

Ban 4 ever? Of komt ie nog terug.

Joh, zou het niet weten?
Zonde zeg.

Een ban? Zonde zeg, ik keek erg uit naar deze bak!

Groeten Leopard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan