Wat is er nieuw

thorichthys ellioti

stefanC

Well-known member
Lid geworden
28 maart 2017
Leeftijd
56
Graag jullie mening zou deze soort nog passen bij maanvissen , corydorassen , roodkoppen en sleutelgaten ?

De Hemigrammus bleheri, welke jij als roodkoppen bestempeld zullen op den duur een lekker maaltje voor je maantjes kunnen worden, maar de andere, en mits je goed schoon water weet te behouden, zullen zeker kunnen, ook zal je door je inrichting daarvoor plaatsjes moeten inrichten, succes.

Ze komen allemaal uit Amerika en dat is alle overeenkomst die er is. Ellioti zijn Midden-Amerikanen en IK vind dat geen goede combinatie met Zuiders. De waterwaardes schelen nogal wat. Nou zijn thorretjes nogal watjes dus ze zullen iig niet de bak overheersen maar de vraag is of ze met de manen overeenkomen en niet ondergesneeuwd worden. Bovendien zitten ze in dezelfde laag als de sleutelgaatjes. Ik vraag mij af of dit wel goed gaat 😉
Hoe groot is trouwens je bak?

1,6 x 0,6 x 0,65

Op zich geen probleem met de sleutelgatcichliden maar de manen erbij kan problemen geven denk ik

Zijn allemaal cichliden in dezelfde laag...
Hoeveel manen? Hoeveel sleutels ? Zitten er al in?

11 manen en 4 sleutels

Thx voor de reacties .

Ik had zelf twijfels en aangezien ik het belang van de dieren prioriteit vind komen ze er niet in .

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan