Tiel (NL) - Aqua Centre


nilo1804

~
Forumleiding
AquaForum Donateur
Lid geworden
5 januari 2012
Berichten
2,933
Leeftijd
25
Locatie
Vlaardingen
Hallo allen,
Aan de social media accounts en reviews op google te zien lijkt de zaak erg nieuw. Maar hier met de zoekfunctie van het forum vind ik wel wat hits (rond 2010) over het Aquarium Centrum Tiel op hetzelfde adres.
Het Koi Development Centre staat ook geregistreerd op hetzelfde adres.
Iemand ervaring met deze winkel? Is het het omrijden waard voor de aquarium afdeling of is het voornamelijk vijvers?

Niels
 
Hi Niels,

Ik ben er vandaag toevallig geweest (voor het eerst) en ik moet zeggen dat het ERG netjes is binnen, en van wat ik heb gezien is het meer voor aquariums dan vijvers. Het is niet heel groot maar ze hebben alles wat je nodig hebt.
Erg fijn personeel die klaarstaan om al je vragen te beantwoorden en/of advies te geven. de vissen zagen er gezond uit en ze krijgen voor zo ver ik weer iedere donderdag nieuwe vissen binnen.
Ik heb wat plantjes en garnaaltjes gehaald :) en een nieuwe pomp (bio air sponsfilter van superfish). Ze gaan binnenkort ook uitbreiden op de bovenverdieping.. ik ben in ieder geval zeer te spreken over de winkel en raad je daarom ook aan om gewoon eens een keer langs te gaan, je zal geen spijt hebben!

Gr, Stefan
 
Hoi Stefan,

N.a.v. jouw berichtje ben ik vandaag ook maar eens die kant op gegaan.
Ik vond het ook een erg nette zaak! Het pand is erg groot waardoor ik het wel wat kaal vond aanvoelen. Het personeel was erg vriendelijk.
Het koikarper gedeelte met de vissen zag er super netjes uit met een beetje een groothandel gevoel; veel ruimte en keuze maar dan erg verzorgd opgesteld.

Het aanbod aquariumvis vond ik niet bijzonder, maar iedere 'basisvis' die je in een LFS verwacht was wel aanwezig:)

Ik heb er in ieder geval lekker rondgekeken!
 
Ik dacht dat ze gestopt waren met het aquarium gedeelte aangezien ze ook een uitverkoop hadden toen het nog koi center heette. Tevens zag ik toen hun aquarium stelling te koop staan. Morgen maar eens langs gaan, kom uit de buurt.
 
Hoi Stefan,

N.a.v. jouw berichtje ben ik vandaag ook maar eens die kant op gegaan.
Ik vond het ook een erg nette zaak! Het pand is erg groot waardoor ik het wel wat kaal vond aanvoelen. Het personeel was erg vriendelijk.
Het koikarper gedeelte met de vissen zag er super netjes uit met een beetje een groothandel gevoel; veel ruimte en keuze maar dan erg verzorgd opgesteld.

Het aanbod aquariumvis vond ik niet bijzonder, maar iedere 'basisvis' die je in een LFS verwacht was wel aanwezig:)

Ik heb er in ieder geval lekker rondgekeken!
Ik sluit mij hier bij aan. Echter vond ik het achter de balie wel een beetje rommelig. Staat niet direct in het zicht. Op de boven verdieping hebben ze nog heel wat PVC spul uitgestald staan, maar tussen de schappen in staan er nog een flink aantal lege gebruikte aquariums en zooi. Zou mooi zijn als ze daar wat show aquariums van zouden maken, echter is dat niet hun core business. Ze hebben wel veel merken in huis, colombo, oase (vijver & aquarium), sera, superfish. Planten is vrij minimaal en zouden beter verzorgd kunnen worden. Aquariums hadden wel veel slakken.

Het koi gedeelte is inderdaad vrij mooi en uniek opgezet. Gemakkelijk om in de bakken te kijken (en misschien te makkelijk om in te vallen). Zou wel goed op kleine kinderen letten als iemand die mee neemt.

Vriendelijk jong personeel en bereid een belletje voor je te plegen om wat dingen uit te zoeken.
 

Terug
Bovenaan