Tijdschakelaar

Is het een nieuwe want ik heb ook zon ding gehad en na een tijdje zijn programma niet meer vasthield
Rede :juggle:
 
@benvo en zo een zoek ik. Die wat wij nu hebben leeft een eigen leven. Ik lees dit van meerde mensen. Hier en daar een die werkt. Alleen hoe :S
De timer die ik hier liet zien is eigenlijk overal wel verkrijgbaar. Zelf kocht ik er ooit een, waarvoor weet ik al niet meer, bij Conrad.
Waar iedereen bij gebruik van Timers eigenlijk ook aan moet denken is dat de digitale exemplaren niet meteen gebruiksklaar zijn. Je moet ze eerst opladen.
 
Het leek eerder op Disco time. :DD @willem666

Oeioei...
Misschien heb je de homeparty-editie?
Of het is er één om een stroboscoop aan te sturen...

Euhhh.. om inbrekers op het verkeerde been te zetten? :):):)

Mja, dat is een betere formulering
(maar dan werkte mijn mopje van het juiste pad niet...)
 
Ze werken misschien wel maar alle analoge exemplaren die ik al heb gehad maken na een tijdje lawaai.
De laatste heb ik met een hamer aan gruzelementen geklopt uit pure woede.
De brokjes heb ik verbrand en de as verspreid over 3 vuilniszakken.
Never more!

Herkenbaar, heb er ook 3 uit frustratie kapot gegooid. Niet te harden wanneer het stil is in huis. En de random functie van de digitale heeft ook weken geduurd voor ik er achter kwam:):)
 
Zowel bij analoog als digitaal kun je extra een interval instellen. Bij analoog via de palletjes in/uit te drukken. Digitaal via het menu.
 
Herkenbaar, heb er ook 3 uit frustratie kapot gegooid. Niet te harden wanneer het stil is in huis.
Verschrikkelijk geluid, echt agressie -opwekkend vind ik.
Mochten ze dat afspelen door de stadionspeakers tijdens een gemiddelde voetbalwedstrijd vallen er gegarandeerd doden volgens mij.
:DD
 
Verschrikkelijk geluid, echt agressie -opwekkend vind ik.
Mochten ze dat afspelen door de stadionspeakers tijdens een gemiddelde voetbalwedstrijd vallen er gegarandeerd doden volgens mij.
:DD
Mag ik het zo begrijpen? Van zinloos geweld wordt je niet blij, dus maak je maar zin.
:) :DD
 
Zo. Na vele resecties gelezen te hebben. Schijnt dit ding pas te werken na het resetten
Net gedaan en dit is de laatste kans
Heb de gummi hamer al klaar liggen :engel::br:
 
Zo. Na vele resecties gelezen te hebben. Schijnt dit ding pas te werken na het resetten

Zeker lang genoeg ingeduwd houden hé.

Heb de gummi hamer al klaar liggen

Een kliefhamer is efficiënter.
Een kettingzaag, repeteergeweer, gasbrander of een rijdende auto zijn ook allemaal goede opties.
 
@willem666 kijk! Jij bent creatief bezig. Nu kom ik er nog welke te kopen. Om de beste manier uit te testen :cooll:
 
Geachte dame en heer, medelezers..... Jullie zijn compleet verkeerd bezig. Als je iets doet moet je wel meteen het goed doen. Net als wat ik zei tegen een verkoper die het had over een unkaputbare smartphone.

Hij vertelde me dat ie er zelfs tegen kon als je er met een shovel overheen reed. Waarop ik zei, dat geloof ik je.

Een shovel zal er niks van lijden.
Zorg dus dat je bijvoorbeeld een shovel of een zware wals klaar hebt staan.:DD
 
Wij helpen vandaag iemand met verhuizen. Verhuiswagen is zeker ook een optie :LOL:
 
Dat kan maar......Schlüter.

10019547_y2080908 (1).jpg


:p
 
Waar kun je die in Limburg huren?
 
Is een beetje ver voor een tijdschakelaar sloop actie ?
 
Zo. Na vele resecties gelezen te hebben. Schijnt dit ding pas te werken na het resetten
Net gedaan en dit is de laatste kans
Heb de gummi hamer al klaar liggen :engel::br:


En? Doet ie het inmiddels?
 
Na een dag goed kijken kan ik zeggen dat hij het doet!
De dreigementen hebben zijn werk gedaan. Of het resetten :pp
 
Terug
Bovenaan