Wat is er nieuw

timelapse van de 'zonsondergang'...

Hoelang duurt die zonsondergang?Je dropchecker is best donker vindt ik.

Je dropchecker is best donker vindt ik.
Ik ben geen kenner van CO2 systemen, dus vandaar deze vraag: wat betekent het als de dropchecker donker is? Ik zou zeggen weinig CO2. Maar als dat klopt, dan is dat op zich geen probleem zo tegen het eind van de lichtperiode. Vraag is natuurlijk wel wat het dan de rest van de dag is 😉

Gisteravond even een timelapse gemaakt van de 'zonsondergang' in mijn aquarium...
Het keihard aan- en uitzetten van lampen met een ouderwetse tijdschakelaar zou ik bijna willen verbieden, dit is zoveel mooier. Vooral het laatste shot 😎

Maar zie ik nou echt de kleur van het licht veranderen, eerst van daglicht, dan naar blauwig, dan naar roodachtig en dan weer naar blauw?

Ik ben geen kenner van CO2 systemen, dus vandaar deze vraag: wat betekent het als de dropchecker donker is? Ik zou zeggen weinig CO2. Maar als dat klopt, dan is dat op zich geen probleem zo tegen het eind van de lichtperiode. Vraag is natuurlijk wel wat het dan de rest van de dag is 😉
Ja dan heb je te weinig co2 maar ja vaak laat men de co2 een uur voor het licht uitgaat stoppen en dan duurt het enkele uren voordat die donkerder wordt. Ben dus wel benieuwd naar de kleur ervan overdag.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan