Timer voor licht


F

Flishxx

Guest
Hoi allemaal,
Ik ga binnenkort op vakantie en moet dan een timer hebben voor de lichten op mijn aquarium. Ik weet alleen niet goed welke ik moet kopen, en hoe het werkt.
Als je een timer instelt, werkt ie dan voor 1 dag? Dus stel je stelt hem in voor 8 uur, werkt hij dan 1 dag 8 uur, en stopt hij daarna met werken? Moet je hem de hele tijd opnieuw instellen?
Welke timer raden jullie aan?
Alvast bedankt!
 
Een gewone timer van de action of de hema werken prima, 1x de aanstand tijd en de uitgaan tijd instellen en klaar.
 
Hoi allemaal,
Ik ga binnenkort op vakantie en moet dan een timer hebben voor de lichten op mijn aquarium. Ik weet alleen niet goed welke ik moet kopen, en hoe het werkt.
Als je een timer instelt, werkt ie dan voor 1 dag? Dus stel je stelt hem in voor 8 uur, werkt hij dan 1 dag 8 uur, en stopt hij daarna met werken? Moet je hem de hele tijd opnieuw instellen?
Welke timer raden jullie aan?
Alvast bedankt!
Je kunt bij de meeste timers zelfs voor alle weekdagen, zondag, maandag, dinsdag, enz., apart tijden voor aan en uit instellen of natuurlijk voor elke dag dezelfde aan uit tijd. Wanneer de week voorbij is begint de timer weer van voren af aan. Ton liet er een zien met ruitertjes die je in moet drukken maar er zijn ook digitale timers te koop. Hier bij Hornbach maar je vind ze bij alle bouwmarkten of tuincentra.

 
Zo een timer stel je bv een vaste tijd in zeg maar 12.00 uur tot 22.00 en dan gaat ie elke dag aan en uit op je gestelde tijdstip tenzij je zo een digitale hebt dan kan je net wat Ben zegt meer digitaliseren.
 

Terug
Bovenaan