L
Lieszje
Guest
Hallo allemaal 🙂
Na een jaar lang aquarium-loos te zijn geweest (helaas niet omdat ik het wilde) ben ik sindskort in het bezit van een Lido100 en Aqua40.
De Aqua40 heb ik de afgelopen week gehaald en wil ik graag als garnalen aquarium gaan inrichten.
Ik heb ervaring met vuurgarnalen en ik heb crystal red & black gradatie a&b op kraanwater gehad.
Dit keer wil ik het wat serieuzer aanpakken.
Ik heb een sponsfilter besteld, mosballen en ik ben aan het kijken voor een akadama bodem.
Ik heb nog geen planten dus ik vroeg me af of er nog mensen goede tips hebben.
Ook ben ik nog aan het kijken voor garnalen, heb crystal black en Snow white garnalen op het oog.
Maar een grote kans dat deze al weg zijn als het aquarium ingedraaid is.
Hoop dat er mensen goede tips hebben.
Ben uiteraard zelf ook nog aan het inlezen.
Alvast bedankt 😀
Groetjes Lisette
Na een jaar lang aquarium-loos te zijn geweest (helaas niet omdat ik het wilde) ben ik sindskort in het bezit van een Lido100 en Aqua40.
De Aqua40 heb ik de afgelopen week gehaald en wil ik graag als garnalen aquarium gaan inrichten.
Ik heb ervaring met vuurgarnalen en ik heb crystal red & black gradatie a&b op kraanwater gehad.
Dit keer wil ik het wat serieuzer aanpakken.
Ik heb een sponsfilter besteld, mosballen en ik ben aan het kijken voor een akadama bodem.
Ik heb nog geen planten dus ik vroeg me af of er nog mensen goede tips hebben.
Ook ben ik nog aan het kijken voor garnalen, heb crystal black en Snow white garnalen op het oog.
Maar een grote kans dat deze al weg zijn als het aquarium ingedraaid is.
Hoop dat er mensen goede tips hebben.
Ben uiteraard zelf ook nog aan het inlezen.
Alvast bedankt 😀
Groetjes Lisette