Mazerga
Well-known member
- Lid geworden
- 15 augustus 2017
- Leeftijd
- 43
Hallo beste visjesliefhebbers,
Ik zit met een vraagje.
Graag zou ik mijn oude rio300 updaten. Nu zit het zo:
Oude verlichting met dikke TL-lampen (aquarium is zo een 15-tal jaar oud, dus de nieuwste technologie zat er toen nog niet in.)
Welke JBL-solar ledverlichting moet ik nemen om te kunnen passen in de oude armaturen?
Op één van de TL's stond 38Watt, maar dat zegt me niet veel, want de lengte lijkt vreemd genoeg niet terug te vinden. De lamp die ik als referenite gebruik is een Grolux van 38Watt.
Kan er iemand me even wijzer maken zodat ik me de juiste JBL-Led kan aanschaffen? Ik twijfel namelijk tussen:
1. JBL Solar Natur 57W - 1047mm (passen deze lampen in de TL-houders?)
en
2. JBL Solar Natur 59W - 1149mm
Met vriendelijke groeten,
Mazerga
Ik zit met een vraagje.
Graag zou ik mijn oude rio300 updaten. Nu zit het zo:
Oude verlichting met dikke TL-lampen (aquarium is zo een 15-tal jaar oud, dus de nieuwste technologie zat er toen nog niet in.)
Welke JBL-solar ledverlichting moet ik nemen om te kunnen passen in de oude armaturen?
Op één van de TL's stond 38Watt, maar dat zegt me niet veel, want de lengte lijkt vreemd genoeg niet terug te vinden. De lamp die ik als referenite gebruik is een Grolux van 38Watt.
Kan er iemand me even wijzer maken zodat ik me de juiste JBL-Led kan aanschaffen? Ik twijfel namelijk tussen:
1. JBL Solar Natur 57W - 1047mm (passen deze lampen in de TL-houders?)
en
2. JBL Solar Natur 59W - 1149mm
Met vriendelijke groeten,
Mazerga