toch maar fotoalbum,,, reef tank lido 120 van Jeroen bekkers


J

jeroen bekkers

Guest
toch stiekem maar een fotoalbum aangemaakt, ben benieuwd wat jullie dr van vinden

dV9vijkNefgAv_dfww-aAO2Bee7A3feg.jpeg

dV9vijkNefgAv_dfww-aAO2Bee7A3feg.jpeg

dV9vijkNefgAv_dfww-aAO2Bee7A3feg.jpeg

20140416_001720.jpg


20140416_001730.jpg


dV9vijkNefgAv_dfww-aAO2Bee7A3feg.jpeg

dV9vijkNefgAv_dfww-aAO2Bee7A3feg.jpeg

dV9vijkNefgAv_dfww-aAO2Bee7A3feg.jpeg


upload pic
 
ah kijk,,,, zulke reacties waardeer ik..

komen nog wel meer foto's als jullie willen,
 
ikke wil wel!
ben gek op zouwaterbakken, durf het zelf niet aan maar vind het zoooo super
 
waarom durf je het niet aan?
 
Wauw inderdaad erg mooi!
 
Mooie bak hoor! Erg gaaf zo
 
euhm, denk dat dat niet goed gaat komen, dat gemeet en gedoe met zout, en andere dingen die er allemaal bij komt kijken, tis toch een stuk ingewikkelder dan zoetwater
 
het valt reuze mee hoor, ik help je graag, doe je me maar een keer een berichtje ;D

An Vrolijk zei:
euhm, denk dat dat niet goed gaat komen, dat gemeet en gedoe met zout, en andere dingen die er allemaal bij komt kijken, tis toch een stuk ingewikkelder dan zoetwater
 
Ja Picasso zit te klein goed opgemerkt, :) is al een ander tehuis voor, maar het vangen is gewoon lastig haha, maar een keer krijg ik hem wel hoor :p
 
Ik ken het gevoel, uren bezig met proberen te vangen en steeds glipt ie er weer uit.
Succes met vangen iig :p
 
Heel mooi zo, mogen best wat meer foto's van komen ;)
 
inderdaad heel erg mooi!
zoutwater blijft toch speciaal..

alleen mogen de ruiten wel eens schoon gemaakt worden :p
 
Klopt zwits,,, voor en zijkant zijn al schoon, nu achter nog,,, als k alles in 1x doe komt er teveel troep in t water
 
Foto's komen er aan,,, nog voorkeur? :p
 
Super! Blijft inderdaad prachtig, een zoutwaterbak. Graag foto's van alle individuele anemonen etc! :D
 
En de namen! Nee even serieus, ontzettend mooi.
 
Morge komen jullie foto's :D
 
Ziet er goed uit!

Misschien een rare vraag/voorkeur maar zou je je achterwand schoon willen/kunnen maken? Ik denk dat de foto's dan mooier uitkomen en de bak zelf ook :).

Je hebt geen Kenia boompje?

Wat komt er nog bij?

Heb je ook een heremietje?

Hoe bevalt de blauwe achtergrond? Ik twijfel zelf nog tussen zwart en blauw...

@An; Dat meten enzo, ik heb geen meet setjes, ik ben 1x bij de LFS geweest. Ik heb alleen een zoutmeter als controle. Maar dat is niet echt nodig. Ik ververs steeds evenveel water dus ook even veel zout... En je moet het verdampte water weer aanvullen.
 
Achterwand schoonmaken is een heel gedoe, dus ik haal een zee egel ;)

Ik heb een keniaboompje en een rode hermietkreeft

En de blauwe achtergrond bevalt eigenlijk heel goed, zwart maakt de hele bak direct zo donker, en met het blauwe, als je dan door het levend steen kijkt, geeft een mooier effect..
 
Oh sorry, en wat er nog bij komt

Koppeltje kauderni, juweel kardinaalbaars dus
6streeps lipvis
Mandarijnpitvis

Koraal
Roze hystrix
Montipora platen
Misschien paar buttons
 
ik ga hier niet meer kijken









is niet goed voor me hahahahahahaha
mooi weer
 
hahaha, je mag gerust een keer langskomen hoor :D
 
Wow, dat is echt schitterend :smitten:
 
thnx, t is nog lange niet af, er komt binnenkort een zee-egel in, die mag mijn bak mooi schoon gaan maken van de alg :p

astrid j zei:
Wow, dat is echt schitterend :smitten:
 
keniaboompje staat trouwens erg duidelijk op de 1e foto, en hoe vul je water toe dan, doe eens wat foto's van je bak, want ik heb mn twijfels,,,


nilo1804 zei:
Ziet er goed uit!

Misschien een rare vraag/voorkeur maar zou je je achterwand schoon willen/kunnen maken? Ik denk dat de foto's dan mooier uitkomen en de bak zelf ook :).

Je hebt geen Kenia boompje?

Wat komt er nog bij?

Heb je ook een heremietje?

Hoe bevalt de blauwe achtergrond? Ik twijfel zelf nog tussen zwart en blauw...

@An; Dat meten enzo, ik heb geen meet setjes, ik ben 1x bij de LFS geweest. Ik heb alleen een zoutmeter als controle. Maar dat is niet echt nodig. Ik ververs steeds evenveel water dus ook even veel zout... En je moet het verdampte water weer aanvullen.
 
Ja, het is nog steeds een droom voor mij hoor, maar ik vind het op aquarium gebied wel het mooiste wat er is.
Alleen heb ik wel eens naar de prijzen gekeken van levende stenen ,koraal, anemonen, en de vissen zelf.
Plus het apparatuur wat je nodig hebt om het draaiende te houden, kostbaar hoor, maar echt zo verschrikkelijk mooi!
 
je moet gewoon weten waar je moet zoeken,,, ik heb een vision 260 , die draait puur op zichzelf, en nu een lido 120 zout,,, volgensmij was mn zoet iets duurder ;)

voor een paar honderd euro heb je een bak, die kan draaien,




maarja....

het kost inderdaad veel, heeft me wel 500+ gekost, je kunt t zo gek maken als je zelf wilt
 
dat houdt me idd ook tegen, als ik zie wat het allemaal kost, mennnnnnnnn
 

Terug
Bovenaan