Wat me hier opvalt in de 80 cm en bij de garnalen is dat als ik voer en er iets op de bodem terechtkomt dat ze als kippen erbij zijn en snel uit de bodem komen.
Ja dat is hier ook zo. Daarom laat ik de repashy in een hoog glazen schaaltje vallen en dan zitten er meestal maar 2 slakjes mee te peuzelen van de repashy.Wat me hier opvalt in de 80 cm en bij de garnalen is dat als ik voer en er iets op de bodem terechtkomt dat ze als kippen erbij zijn en snel uit de bodem komen.
Ik ga er nog over dromen 🙂Nicole de snailbuster 😀
Klopt, ze weten maar al te goed dat het donker wordt! Ik heb de bodem nooit zien bewegen. 😀Maar het fenomeen dat ze ff voor lichten uit naar boven komen ken ik hier ook goed. Ze weten het maar goed genoeg wanneer het donker gaat worden.
Ik heb hier een kweekbak (450l) waar zeer veel gevoerd werd (kwestie van de vrouwen zo veel mogelijk eitjes te laten maken) en een klein uur voor licht uit is het precies of dat m'n bodem de Mexican wave aan het doen is. 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.