Een goedemorgen deze morgen allemaal!
Al een paar jaar heb ik en Trigon 190 in mijn woonkamer staan. In het begin had ik er een Malawi bak van gemaakt met Saulosi's erin. Maar op den duur vond ik het gedrag van deze Saulosi's niet goed tot zijn recht komen in e bak: de vissen werden groter en joegen elkaar meer en meer op. Er zat 1 man in met 7 vrouwen. Dus deze heb ik verkocht aan iemand met een groter aquarium.
Dit was de bak destijds:
Maar na de aanschaf van normale T5 verlichting en planten is mijn bak omgebouwd naar voornamelijk een gezelschap bak:
Zijkant:
Qua vissen heb ik de volgende erin zitten:
10 Bijlzalmpjes
25 Robijn Tetra's
3 dwerg gourami's
Qua planten is het een dolle boel:
Sessiflora
rotala rotundifolia
sterrekruid
staurogyne repens
Blyxa
De kleine kerstboompjes, ben even hun naam kwijt
Rode Lotus
Chinese klimop
Lobelia cardinalis mini
Nu ben ik alleen nog aan het denken om mijn verlichting of te vervangen voor JMB Aqua Lights Led, of deze als zonsopgang, zonsondergang en avond verlichting te gebruiken en overdag een paar uur de T5 verlichting aan te zetten. Ik zal eens een bericht posten in de techniek-verlichting sub forum. Kijken wat het mooiste zou zijn.
Wat vinden jullie van het Aquarium, misschien nog leuke idee�n?
Al een paar jaar heb ik en Trigon 190 in mijn woonkamer staan. In het begin had ik er een Malawi bak van gemaakt met Saulosi's erin. Maar op den duur vond ik het gedrag van deze Saulosi's niet goed tot zijn recht komen in e bak: de vissen werden groter en joegen elkaar meer en meer op. Er zat 1 man in met 7 vrouwen. Dus deze heb ik verkocht aan iemand met een groter aquarium.
Dit was de bak destijds:
Maar na de aanschaf van normale T5 verlichting en planten is mijn bak omgebouwd naar voornamelijk een gezelschap bak:
Zijkant:
Qua vissen heb ik de volgende erin zitten:
10 Bijlzalmpjes
25 Robijn Tetra's
3 dwerg gourami's
Qua planten is het een dolle boel:
Sessiflora
rotala rotundifolia
sterrekruid
staurogyne repens
Blyxa
De kleine kerstboompjes, ben even hun naam kwijt
Rode Lotus
Chinese klimop
Lobelia cardinalis mini
Nu ben ik alleen nog aan het denken om mijn verlichting of te vervangen voor JMB Aqua Lights Led, of deze als zonsopgang, zonsondergang en avond verlichting te gebruiken en overdag een paar uur de T5 verlichting aan te zetten. Ik zal eens een bericht posten in de techniek-verlichting sub forum. Kijken wat het mooiste zou zijn.
Wat vinden jullie van het Aquarium, misschien nog leuke idee�n?