Een kikker en als je die kust komt er een prachtige prins uit en wat je er dan mee moet doen weet ik niet .

Een kikker en als je die kust komt er een prachtige prins uit en wat je er dan mee moet doen weet ik niet .
Deze goed genoeg Ed?Heel mooi Albert, vraagt ook wel ff een totaaltje 😉.
Mjah kan er mee door 😉...........schitterend Albert 👍.Deze goed genoeg Ed?
Bekijk bijlage 344053
Hallo Albert
Mooie bak, de tricolor's zijn die er pas bijgekomen, of heb ik wat gemist.
Maar waarom Albert voeg je vitaminen toe aan het water.
Ik zou op een website voor kappersbenodigdheden gaan kijken.Albert, helemaal duidelijk
Mooi om te lezen dat je dus de kikkers besproeid, want daar gaat het om super.
Ik dacht in eerste gedachte dat je vitamine's aan het water in de bak toevoegde, maar dat blijkt een misverstand.
Zelf heb ik vooraf ook calcium besteld, dit gaat ook samen met de vitamine's t.z.t. Als ze aanwezig zijn, en dan 2x per week de kikker's ( be) sproeien.
De calcium en vitamine's zijn volgens mijn kikkerwinkel maar een week houdbaar, dus ik ga nog op zoek naar een plantensproeier van en tot 500 ml, of minder.En ververs deze mix dus vooraf gedacht elke week.
gr, bert
Lekker laten groeien en snoeien alles. En qua bewoners geen aanvulling. Heb al een plantje gespot die ik over ga zetten naar de andere bak.Staat er mooi bij Albert.
Wat is ook alweer precies de bedoeling met dit paludarium?
T is net onkruid.Lekker groen Albert, groeit ook ongelooflijk snel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.