Wat is er nieuw

Tuinslang aansluiten op een Quooker - hoe?

welke qooker heb je presies die standaard waterdief past niet op de qookers die ik ken deze kranen zijn over het algemeen veel dikker


Dit is een inderdaad een dingetje, maar ik heb nu bij Wildkamp een waterdief gevonden waarvan ik vermoed dat deze op het flexgedeelte past van de quooker. We gaan het uitvinden vandaag.
 
Zou ik even mee oppassen hier ook gebruikt en binnen drie maanden naar de kliko verwezen deed het niet meer.
Nog iets als ik het goed begrepen heb maakt de boiler van de qooker gebruik van een koperen ketel even een aandachts-punt zeker als ie net geïnstalleerd is.
 
Inmiddels alweer 3 jaar lang in gebruik. Dat is wel voldoende toch ;-)

Maar goed, ik ga toch mijn kraanwater komende week maar eens testen. Ik ben wel benieuwd wat daar uitkomt/meekomt.
 
Dit is een inderdaad een dingetje, maar ik heb nu bij Wildkamp een waterdief gevonden waarvan ik vermoed dat deze op het flexgedeelte past van de quooker. We gaan het uitvinden vandaag.

Ik heb toevallig precies ditzelfde probleem, ik zoek een waterdief of koppelstuk om een tuinslang aan te sluiten op een Quooker Flex kraan. Bij het zoeken kwam ik dit bericht tegen, dus ik ben benieuwd wat er uit is gekomen?

En ik neem aan dit degene was die je gevonden had: https://www.wildkamp.nl/product/hoz...-t-b-v-ronde-of-ovale-kranen-max-24-mm/882330

Sluit die inderdaad goed aan op een Quooker Flex?
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan