Wat is er nieuw

Twijfel over filter

Toevallig heb ik nog een kapotte cristalprofi 1502 liggen. Daarvan is de filterkop stuk (scheurtje), maar overige onderdelen zouden nog goed moeten zijn. Belang bij extra slangen, O-ring, intake en dergelijke?

Toevallig heb ik nog een kapotte cristalprofi 1502 liggen. Daarvan is de filterkop stuk (scheurtje), maar overige onderdelen zouden nog goed moeten zijn. Belang bij extra slangen, O-ring, intake en dergelijke?
Wat aardig! Maar ik zie dat u uit groningen komt en dat is voor ons erg ver weg. Wie weet heeft er iemand anders baat bij?

Ondertussen draait de 1502 hier. Even wat gedoe geweest want we hadden de pomp gekocht en die bleek bij thuiskomst kapot te zijn. Konden we de volgende dag weer naar de hornbach. En die zit niet bepaald om de hoek.maar het is gelukt. Het valt me wel enorm tegen wat een geluid dat ding maakt. Een hele irritante bromtoon. Ik zal maar eens gaan kijken of een stuk piepschuim eronder misschien zal helpen want dit is wel heel irritant 🫣

Controleer dan toch even of de mandjes goed in elkaar zijn geplaatst en of misschien de biologische filtermateriaal niet te veel is.

Wat aardig! Maar ik zie dat u uit groningen komt en dat is voor ons erg ver weg. Wie weet heeft er iemand anders baat bij?
Ah inmiddels is het Drachten 😅 Zal het even aanpassen. Ik stuur het zo op overigens hoor, maar zal het ook even op V&A sectie delen 🙂

Controleer dan toch even of de mandjes goed in elkaar zijn geplaatst en of misschien de biologische filtermateriaal niet te veel is.
Ik ga dat ook nog een keer controleren. Laat hem nu even draaien. Gisteren hebben we het zand erin gedaan, dus als het filter de boel wat helderder heeft gemaakt wil ik het filtermateriaal sowieso nog even goed uitspoelen voor het echte opstarten kan beginnen. Dan kan ik gelijk alles nog even goed controleren.

Een nieuw filter heeft een aantal onderdelen die een tijdje nodig hebben om stiller te gaan draaien en in het begin kan er nog wat lucht verstopt zitten.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan