Wat is er nieuw

Twinstar E/S of Daytime Eco?

JoostG

Well-known member
Lid geworden
20 december 2020
Berichten
54
Leeftijd
34
Ik ben aan het twijfelen over een Twinstar E/S 90 module of een Daytime eco 90 (met 3 rijen) voor mijn 90x45x45 bak.

Daytime Eco: 4680 lm, 60k branduren, €250 + controller
Twinstar S: 5250 lm, 30k branduren, €314 + controller
Twinstar E: 3750 lm, 30k branduren, €215 + controller

Het gaat om een aquarium met kap dus ik zal de pootjes van de twinstars af moeten schroeven. Ik heb mij laten vertellen dat de printplaat daardoor bloot komt te liggen dus dan moet ik er een plexiglas plaatje voor maken of dummy pootjes maken van aluminium oid.

Op basis van het moeten modden van de twinstar en de geadverteerde branduren neig ik naar Daytime.

Edit: Ik kom zojuist achter het bestaan van HVP, 1/2x de goldline misschien ook een mogelijkheid?

Wat vinden jullie?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben aan het twijfelen over een Twinstar E/S 90 module of een Daytime eco 90 (met 3 rijen) voor mijn 90x45x45 bak.

Daytime Eco: 4680 lm, 60k branduren, €250 + controller
Twinstar S: 5250 lm, 30k branduren, €314 + controller
Twinstar E: 3750 lm, 30k branduren, €215 + controller

Het gaat om een aquarium met kap dus ik zal de pootjes van de twinstars af moeten schroeven. Ik heb mij laten vertellen dat de printplaat daardoor bloot komt te liggen dus dan moet ik er een plexiglas plaatje voor maken of dummy pootjes maken van aluminium oid.

Op basis van het moeten modden van de twinstar en de geadverteerde branduren neig ik naar Daytime.

Edit: Ik kom zojuist achter het bestaan van HVP, 1/2x de goldline misschien ook een mogelijkheid?

Wat vinden jullie?
En wat te denken van JMB? Die heb ik zelf al jaren tot tevredenheid boven mijn plantenbak..
 
En wat te denken van JMB? Die heb ik zelf al jaren tot tevredenheid boven mijn plantenbak..
Ik haak helaas af op die website, echt niet gebruiksvriendelijk/duidelijk.
 
Ik haak helaas af op die website, echt niet gebruiksvriendelijk/duidelijk.
Nu hangt er geen website boven je bak. Voor speciale vragen. De mensen zijn zeer behulpzaam, ook vele jaren later heb ik mogen ervaren. Maar goed, het is natuurlijk aan jezelf.
 
AquaCafe
Help Users
      Kosmopoliet: :petjeaf:Avond room, John, Rinzo, André 2 X, Mark.
      Terug
      Bovenaan