JoostG
Well-known member
- Lid geworden
- 20 december 2020
- Leeftijd
- 35
Ik ben aan het twijfelen over een Twinstar E/S 90 module of een Daytime eco 90 (met 3 rijen) voor mijn 90x45x45 bak.
Daytime Eco: 4680 lm, 60k branduren, €250 + controller
Twinstar S: 5250 lm, 30k branduren, €314 + controller
Twinstar E: 3750 lm, 30k branduren, €215 + controller
Het gaat om een aquarium met kap dus ik zal de pootjes van de twinstars af moeten schroeven. Ik heb mij laten vertellen dat de printplaat daardoor bloot komt te liggen dus dan moet ik er een plexiglas plaatje voor maken of dummy pootjes maken van aluminium oid.
Op basis van het moeten modden van de twinstar en de geadverteerde branduren neig ik naar Daytime.
Edit: Ik kom zojuist achter het bestaan van HVP, 1/2x de goldline misschien ook een mogelijkheid?
Wat vinden jullie?
Daytime Eco: 4680 lm, 60k branduren, €250 + controller
Twinstar S: 5250 lm, 30k branduren, €314 + controller
Twinstar E: 3750 lm, 30k branduren, €215 + controller
Het gaat om een aquarium met kap dus ik zal de pootjes van de twinstars af moeten schroeven. Ik heb mij laten vertellen dat de printplaat daardoor bloot komt te liggen dus dan moet ik er een plexiglas plaatje voor maken of dummy pootjes maken van aluminium oid.
Op basis van het moeten modden van de twinstar en de geadverteerde branduren neig ik naar Daytime.
Edit: Ik kom zojuist achter het bestaan van HVP, 1/2x de goldline misschien ook een mogelijkheid?
Wat vinden jullie?
Laatst bewerkt: