Wat is er nieuw

Tylomelania sp. Yellow jongen!

• Onderwerp starter Onderwerp starter pbrunier
  • Startdatum Startdatum
P

pbrunier

Guest
Ben zo blij. Heb al eens eerder jongen gehad van mijn Tylomelania sp. Yellow. Maar ik heb nu 2 jongen die al een tijdje rondkruipen, en het nu denk ik ook echt gaan redden.

Het is geen duidelijke foto. Maar je ziet dat hij van spierwit nu al een beetje geel begint "op te drogen".

1zaWPduZBu6-hfBSn9Zw93JHftER9vAM.jpeg

Super gaaf!

Die van mij krijg ik vaak tot 1,5/2cm voordat ze ineens dood gaan 🙁 snap er niks van. Hoop dat die van jou een lang leven mogen hebben! Veel plezier ermee!

Heey ik zag dat mijn appelslak schok van mijn guppen, maar er kwam blauwe stof uit de appelslak wat is dat? :S

Hmmm zojuist ontdekt dat de volwassen slak overleden is. Nu moeten de jonkies het wel overleven, anders kan ik weer eens naar de LFS.

Ik heb al een paar keer jongen gehad en die zijn ook opgegroeid op een enkeling na. Ik heb er nu rondkruipem van zo n 3 a 4 cm. Ze groeien erg traag hoor.
Jammer dat de volwassen slak is overleden.Ben je er zeker van want soms kruipen ze enkele dagen niet namelijk. Even eraan ruiken is een goede indicatie. Als de slak stinkt direct eruit halen dus.

Blauwe stof uit een slak zegt mij niks moet ik zeggen.

Ik tikte even tegen het huisje aan, en er kwamen wel 6 smullende baby garnalen uit. Ook het dekseltje ligt er los naast. Hij is echt dood.

Ja dan is het gedaan dus. Jammer maar ja zo gaat het soms he.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan