Wat is er nieuw

vakantie en nieuwe planten

• Onderwerp starter Onderwerp starter tonnie
  • Startdatum Startdatum
T

tonnie

Guest
Hallo allemaal ik heb even een vraag. Ik ben een nieuw aquarium aan het opstarten en nu heb ik planten en andere benodigdheden besteld. er is iets mis gegaan omtrent de levering en de bezorging het duurde behoorlijk lang. Ik heb het net binnen gekregen. Maar het probleem is dat ik morgen 10 dagen op vakantie ga. Ik heb geen tijd meer om alles klaar te maken. Hoe kan ik de planten zolang bewaren.? Afz. Tonnie

Tijd genoeg om ze nog even in het aquarium te zetten toch?

Anders zou ik ze in emmers zetten en dan water erbij, veel plezier op vakantie! 😀

Lekker in je bak zetten en op reis gaan hoor. Desnoods ff rapido kun je na terugkomst helemaal zo zetten als het jou uitkomt.

Bedankt ik heb niet veel tijd meer ik heel het aquarium nog inrichten grind en zand nog uitspoelen etc etc.

tonnie zei:
Bedankt ik heb niet veel tijd meer ik heel het aquarium nog inrichten grind en zand nog uitspoelen etc etc.

Als je dat allemaal nog moet doen waarom heb je dan die planten al besteld ???

Uitleg staat er toch?!

tonnie zei:
er is iets mis gegaan omtrent de levering en de bezorging het duurde behoorlijk lang. Ik heb het net binnen gekregen.

Dat zand en grind uitspoelen had toch al lang gedaan kunnen zijn, daar hoef je toch niet mee te wachten tot de planten binnen zijn ? Als dat al klaar was geweest had hij die planten gewoon in dat aquarium kunnen zetten met potje en al.

Nee dat kon niet want zand en grind heb ik met de planten mee besteld.

Tja, dat had je er niet bij gezet, en mijn kristallen bol is vandaag een beetje wazig, dus dat kon ik van deze afstand niet zien natuurlijk. 😉

Vul dan je aquarium maar gewoon met water, licht erboven en de potjes met planten (of hoe ze dan ook afgeleverd zijn) in dat aquarium doen zonder bodem en er maar het beste van hopen

Iedereen bedankt voor de reacties en informatie.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan