Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zijn Vallisneria Natans en Nana twee verschillende soorten of twee benamingen voor hetzelfde soort? Ik heb een juwel rekord 800 bak en zoek de meest geschikte soort voor achterin wat raden jullie me aan?
Welke jij in huis moet halen kan ik je niet in adviseren.. had ooit de 'nana' en die deed het bij mij redelijk goed, wel trage groeier, althans bij mij.
Ik denk dat je de verschillende soorten hier goed kunt vinden, zowel nana als natans
Vallisneria americana (natans) - Hobbykwekers www.hobbykwekers.nl � Planten � Achtergrondplanten
Vallisneria americana (natans) is een sterke plant die ook geschikt is voor beginners. Het heeft dunne, smalle bladeren zodat ... Vallisneria nana � Toon Details ...
Volgens mij zit het duidelijke verschil gewoon in de lengte/hoogte van de plant.
Ik heb toevallig van een lid wat Nana gekregen en die vind ik ook erg leuk voor in bv. garnalenbakjes.