Van groene zee naar rode zee


Edwin68

Well-known member
Lid geworden
18 december 2021
Berichten
3,689
Leeftijd
56
Locatie
Amsterdam
Ik ga deze lido200
16628865202041521547606.jpg
van groen naar rood veranderen, alles groeit goed en ik heb genoeg rode stekken uit me andere bakken.
Blijft benieuwd ik begin er nu mee !
 
Kijk die namen ken ik wel maar, ik heb geen flauw benul of het nou precies bieten rodeplanten zijn of een soort kooltjes die zich vaak iets later in het rood vertonen😀
Het is het begin
1662890016305870088713.jpg
lang nog niet zo rood als de bedoeling is.
Ik dacht ook dat ik meer had maar ik was vergeten dat ik gisteren al geplukt had voor iem, geef het wat tijd!
Zie je dat de bladeren van de reuzevallisneria het ledlicht als eerste pakken/dimmen.
In het engels is RED retired extremely dangereus😁
 
Rode kool en rode bieten heeft Edwin op zn lijstje staan:ROFLMAO:;)
Ome edwin is een beetje dom, dat begon al vroeg op school met dat pestgedrag van me klasgenootjes.
Als ik na 5 vwo niet zo stoned was geworden dan had ik ze a la columbine behandeld, dus.
Ik weet het dat k*****d mocht kiesen tussen rotzooi of snackzooi en dat soort rommel dat houdt mekaar in Stand,,natuurlijk😂
En altijd weten ze me weer op te zoeken ja daarom geef ik niet meer zoveel om alles.
Kan zijn dat sommigen dat heel spijtig vinden maar kom op wie is er dan ook zo dom om die plantjes fatsoenlijk tussendoor gewoon even te benoemen ipv grappig weer een rotte tomaatje op me ip te plaatsen
I mf take the challange , vraag je maar s af wie forumstichter 001 is😂🤣😂🤣😂🤣
 
Als ik ergens slecht in ben dan is het in namen van planten en vaak weet ik de namen van die in mn eigen bak al niet:sorry:.
Dat komt denk ik door de vrij moeilijke latijnse namen en dat maakt het des te moeilijker. Namen als Sterrenkruid en belgisch groen kan ik prima onthouden maar verder...............
 

Terug
Bovenaan