Van planten bak naar nature style


Deze hebben een dag of vier nodig. Ik leg ze altijd eerst een dag of wat in een plastic bak met water.
Heb ik waarschijnlijk gewoon eigenwijze bladeren. Ze komen van het Groningse platteland dus zou me niets verbazen ;)
 
Blijft een juweeltje die bak
 
mooie bak bladeren zijn echt goeie had zieken garnalen en door bladeren en(alg exit) zijn ze weer beter gewoorden
 
Een update zal leuk zijn maar ja ik ben niet degene die dit moet vragen denk ik:D
 
Mooi stukje natuur in huis.
 
F96807E0-254B-4A60-8711-3E0C10D55A4C.jpeg
 
Wel lekker veel groen in Dirk.
 
Heel vet. Ik heb deze vallisneria ook, trouwens (Asiatica, toch?). En bij mij wordt 'ie ook niet hoger dan 25cm. Volgens internet moet hij toch 40 worden..
 
Heel vet. Ik heb deze vallisneria ook, trouwens (Asiatica, toch?). En bij mij wordt 'ie ook niet hoger dan 25cm. Volgens internet moet hij toch 40 worden..
Hij kan hoger worden maar 40 cm is hier nog nooit geworden.
 
het dood bacterien ik weet ook niet of het gewerkt heeft kan ook de bladeren zijn

Volgens mij is dit tegen de groene algen toch en dat zijn geen bacterien hoor.

Bak staat er mooi bij Dirk:thumbs:
 
Volgens mij is dit tegen de groene algen toch en dat zijn geen bacterien hoor.

Bak staat er mooi bij Dirk:thumbs:
ja klopt weet ook nie precies wat het doet joh maar als het plante en alg kapot maakt anderen dingen ook dat was gedacht er achter en lijkt zijn werk te hebben gedaan
 
Nieuwe bewoners ?
 
Erg mooie visjes om te zien Dirk.
 
De foto doet ze nog geen volledig recht.
De kleur is in het echt veel mooier.

Bovendien zijn ze nog erg jong.
Dus de tekening zal nog wel veranderen denk ik.

Ze zijn wel leuk actief en echt een aanwinst voor de bak.
 
Heel mooie diertje Dirk :daisy:
 
Mooie visjes!
 
Wat een mooie visjes zeg, heel mooi. En deze bak had ik nog niet gezien eerder, maar wat prachtig!!
 
Schitterende bak en bewoners Dirk! :petjeaf:
 
Ik ben benieuwd wat er allemaal is gebeurt Dirk.
 
o.a is er een berg vals in de groenbak verdwenen :)
 
We wachten vol spanning:D
 

Terug
Bovenaan