vast makkelijk


I

IsmaelWind

Guest
Deze vrij grote (in vergelijking met de andere bewoners) zag ik in een aquarium in een verzorgingshuis. Ik vond het wel een mooie gezien de opvallende tekening (half zwart half geel). Maar hoe heet hij? (en de rode rechtsonder?)

zwartgeel.jpg
 
zwemt er maar 1, is wel een groepsvis, en de bak moet voor deze vis ongeveer 150 cm zijn. Hele mooie vissen zijn het.
 
echt? De bak is denk ik hooguit 100 (misschien zelfs 80..)
 
ze kunnen ruim boven de 12cm worden, ook verlangen ze een veel hogere temperatuur dan bijv de kegelvlekbarbelen die ik ook zie zwemmen. Is niet echt over nagedacht helaas.....

Vreedzame scholenvis die veel zwemruimte nodig heeft. De bak kan verder ingericht worden aan de randen en de achterkant met veel planten. Deze vis houdt van de warmte. Hij is een goede springer, dus het is aan te raden om dekruiten te gebruiken.
Deze vis is een alleseter met een voorkeur voor levend voer.
 
niet over nagedacht nee. Volgens mij is de regenboog van het "oude" bestand want de kegelvlekken zijn nieuw en er zwemmen ook knipstaarten in. De rode weet ik dan niet. Maar goed de regenboog gaat het niet voor mij worden heb 125 cm dus. Hier nog een onduidelijke foto van de rode

rode.jpg
 

Terug
Bovenaan